jens

Remklauwen komen morgen in het rood : p eindelijk moet daar ne primer op ? Of oe zou ik da beste doen want word nu gespooten met matip ?

Motip zeker :razz: vind ik persoonlijk geen goede spray. Ik zou OMP pakken, is mooiere rode kleur en kan beter tegen hitte ofwel verven met hammerite.

pc02001RED.JPG
 
Welk plakje krijg je niet los? Als je je spiegelglas bedoeld, helemaal naar binnen draaien, dan kun je je hand erachter steken en het glas eraf drukken/trekken voorzichtig. Daarna kun je de lipjes losduwen en de kap eraf trekken. Ik zou je spiegels trouwens wrappen en niet spuiten!
 
Trouwens je trekt het spiegelglas en het frame waar hij op gemonteerd is los, dus niet de spiegel van het frame afhalen want daarna plakt hij niet meer zo goed, dus beter in een keer. Er is wel wat kracht voor nodig dus schrik niet hij gaat niet kapot. Daarna de contactjes van je verwarmde spiegelglas losmaken en in je piegel kijken daar zie je in jou geval, ik geloof twee, zwarte clipjes zitten die de spiegelkap vasthouden die moet je ff naar beneden/ omhoog drukken en dan trek je de kap er zo af. Het wrappen zelf is echt lastig, vooral de ronde delen van de spiegel. Succes Big Grin ik zie het zondag wel!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!