Jeffrey`s 6n*Update*

FF een vraagje,

Hoe heb je de stootstrips verwijderd?
Wil ze zelf ook eraf halen maar weet niet of er dan ergens een plekje achterblijft, of zijn ze gwn vastgelijmd(A)?

Hoor snel van je!

Jermaine
 
Ben lange tijd niet hier op het forum geweest maar de polo heeft weer een zooi nieuwe updates:

-mistlampen geel gemaakt
-Gele gold vision lampen in de koplampen
-Us lights
-Nieuwe velgen
-en nog wat kleine interieur dingetjes.


Auto staat er nu zo bij:
mimf7s-1.jpg

1zwdgxy-1.jpg

nq2tex-1.jpg

261ht9z-1.jpg

sobbwp-1.jpg

FotoBH6BHAZ8D-1.jpg
 
Johan zei:
Dikke auto is het zo hoor! heb het nog niet vaak gezien die LM's op een 6N maar staat echt ERG goed!! wat heb je in je interieur nog gedaan dan?

En de velgjes staan nu alweer te koop. Heb een setje Brock B5 14inch 8j gekocht. Is toch meer mijn smaak.

In het interieur heb ik chromen ringen rond de kachel knoppen geplaatst. en een nieuwe handrem en pookhoes aangeschaft.


Roy78 zei:
Ik zie dat je voorheen de 6N2 dakstips hebt gekocht. Laat je die nog spuiten in de carrosseriekleur? Wellicht een optie om je deurhendels ook mee te laten nemen.
Ja die liggen nog steeds hier in een hoekje te wachten tot ik ze ooit naar de spuiter breng :lol: Handgrepen worden ook in kleur gespoten ja.


Heb dus nieuwe velgen onder de polo.
Foto`s van de nieuwe velgen.
FotoZ8SDZIYOD-1.jpg

FotoQ8F4XTWHD-1.jpg

FotoNYVTXI44D-1.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!