Jeffrey`s 6n*Update*

Zal me even voorstellen. Mijn naam is jeffrey, woon in Brabant en ben 19 jaar oud.
Ik rij in een polo 6n 1.6 8v milestone uit 1998.

Foto`s zeggen meer dan woorden.

2012glv-1.jpg


2ivlamq-1.jpg


x5cp6v-1.jpg


Motorisch:

-Remus uitlaat
-K&N 57i openlucht filter

Carrosserie:

-Polo embleem verwijdert
-Stoot strips verwijdert
-Achter ruitenwisser verwijdert
-embleemloze grill
-geblindeerde ramen

Interieur:
-Midden armsteun
-Audi TT Pedalen
-Chrome deurgrepen

Audio:
Pioneer DEH-5200SD Radio
Pioneer composet
 
Re: Jeffrey`s 6n

Ja de verlaging is binnen dus die word er zo snel mogelijk op gezet. Verder staat de audio uitbreiden, heldere koplampen,6n2 achterlichten, andere velgen en een lederen interieur op de planning.
 
Re: Jeffrey`s 6n

Heb weer wat nieuwe spulletjes voor de polo. :)

FotoQEZHZJCWD-1.jpg


-Polo 6n2 Dakstrips
-Polo 6n2 Pookknop
-K&N inlegfilter
-Ruitenwisser afdekplaatje
-Koplampen folie

Ik had er al een K&N 57I filter op zitten maar ik vond mijn originele luchtfilter huis strakker staan dus de 57I eruit en een inleg erin Stick Out Tongue Binnenkort de motor ruimte is goed schoonmaken met APC.
Heb ook een nieuw afdekplaatje gekocht bij de jongens van de polo club. Die er nu op zat was van lelijk kunststof en deze is mooi glimmend zwart.

Links oud, rechts nieuw
FotoLVSBGKPLD-1.jpg

Resultaat:
FotoIBKL383UD-1.jpg


Oude pook knop:
FotoG3O8LTATD-1.jpg

Nieuw:
FotoVOPXJCMBD-1.jpg

Nu alleen nog een nieuwe pookzak kopen want deze is zo goed als versleten.

En toen kwam de regen Big Grin
FotoRGDGHRYBD-1.jpg


De gele folie komt op de mistlampen en die ga ik proberen deze week te plakken, zal wel een lastig karweitje worden denk ik :blink: De 6n2 dakstrips worden in de carrosserie kleur gespoten dus die komen er binnenkort op.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!