Jean paul's polo 1.2 tsi highline / rline 105pk

Labonator

Actief lid
136
29
34
Waar zullen we eens beginnen ?

Mijn naam is Jean-Paul ben 24 jaar oud en kom uit laagste putje van Nederland ''Maastricht'' :mrgreen:.
Als dagelijks werk ben ik zelfstandige ondernemen van een broodjeszaak ''Bread And More''

Mijn verleden qua auto's is ontiegelijk klein , deze polo is mijn eerste auto die ik zelf heb aangeschaft .
Voorheen wel 2 a 3 jaartjes actief geweest met sprint scooters als puur hobby , maar der mate je iets ouder word stop dit toch wel .
Dus mijn kennis van auto's is beperkt , heb deze polo nu ongeveer 4 maandjes in mijn bezit .
En ook bij mij kriebelt het ''Polo virus '' zoals vele het hier noemen .

Polo zat vrij wel alles op , op enkel 3 dingen na : Bluetooth , Climate control , elektrische inklapbare spiegels .
voor de rest alles wat je maar kunt wensen .

Lijstje met wat ik graag nog wil veranderen :

- JD engineering chipbeurt
-17 inch 2015 Santiago GTI velgen VW
-andere koplampen
-andere achterlampen
-Gti grill
-Wellicht spiegels / dak laten wrappen met carbon ( niet zeker nog )

Dan heb ik wellicht nog een vraag waar ik eigenlijk niet echt een antwoord op kan vinden . Stel ik chip mijn polo bij JD engineering en gemiddeld komt deze er uit met 140PK , boek ik nog meer winst als ik een andere uitlaat er onderzet ? .Met andere uitlaat word hier dan alleen de einddemper voldoende mee of moet het gehele setje er onderuit ? En welke opties zijn er ? iemand die mij hier bij kan helpen (als het zich überhaupt loont )

Genoeg geluld foto's :mrgreen:











 
Volkswagen  Polo 6R Style Edition  1.2 TSI 105PK 
Volkswagen  Polo 6R Style Edition  1.2 TSI 105PK 
  • Leuk
Waarderingen: tonykart
Kan best hoor ! wellicht dat het standaard was in NL ? deze polo is geïmporteerd van uit Deutschland.
Op het aankoop bewijs van eerste eigenaar ( ben 2e ) staat dat het een full option highline is met de benodigde extras wat ik hier boven alvermelde niet aangevinkt ( helaas )
 
Volkswagen  Polo 6R Style Edition  1.2 TSI 105PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!