Voorstellen Jafo

Jafo

Bekend lid
131
54
46
Hallo allemaal,

Ik ben Albert. Jafo is mijn nick. En eind juni hoop ik het bezit te zijn van een Polo R line DSG. Ik heb er ook wat pakketten bijgenomen. Interieur: Bekleding, stof 'R-Line' titaanzwart/grijs. Exterieur: Reef Blue Metallic. Multimedia Pakket. Design Pakket. Comfort Pakket. Dus wel wat toeters en bellen. Ik rijd al vanaf 1980 Volkswagen. Wat golfjes, en Passat.

Nu ik met pensioen ben wil ik kleiner. En dat is dus gelukt. Helaas nu even geen foto's want de auto is nog een natte droom. Ik ga eerst eens wat grasduinen hier omdat ik nog wel met wat vragen zit. In de hoop dat er al topics over zijn.

Groeten, Albert
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
Gefeliciteerd met de aanschaf van je polo Albert. Hoop dat je er veel plezier mee mag hebben.
B.T.W,verder nog iemand geschrokken van de nieuwe polo prijzen?? nieuwe GTI is schrikbarend startbedrag en dan heb je een "kleine" auto..........
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
Hallo allemaal,

Ik ben Albert. Jafo is mijn nick. En eind juni hoop ik het bezit te zijn van een Polo R line DSG. Ik heb er ook wat pakketten bijgenomen. Interieur: Bekleding, stof 'R-Line' titaanzwart/grijs. Exterieur: Reef Blue Metallic. Multimedia Pakket. Design Pakket. Comfort Pakket. Dus wel wat toeters en bellen. Ik rijd al vanaf 1980 Volkswagen. Wat golfjes, en Passat.

Nu ik met pensioen ben wil ik kleiner. En dat is dus gelukt. Helaas nu even geen foto's want de auto is nog een natte droom. Ik ga eerst eens wat grasduinen hier omdat ik nog wel met wat vragen zit. In de hoop dat er al topics over zijn.

Groeten, Albert
Nou ff gelezen maar word toch een vet dikke polo of zie ik dat verkeert?
Maar Albert de Reef Blue kleur maakt hem echt af goede keuze.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 245 Pk 430 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Jafo
Lekker. Ik krijg net een mail dat de auto besteld is. Het aftellen kan beginnen. Hieronder plak ik volledige auto.

Merk/type:VOLKSWAGEN POLO 1.0 TSI 70KW 7-DSG R-LINE
Kleur:Reef Blue Metallic
Interieur:Bekleding, stof 'R-Line' titaanzwart/grijs
Verwachte afleverdatum:Zoals afgestemd met uw dealer
Opties en accessoires:
• Comfort Pakket
• Multimedia Pakket
• Digitaal Instrumentenpaneel Pro (Digital Cockpit Pro)
• Metallic lak
• Koplampverlichting LED Matrix ('IQ.Light')
• Achteruitrijcamera (Rear View)
• Design Pakket
• Bekleding, stof 'R-Line' titaanzwart/grijs
• Sleutelloos vergrendel- en startsysteem (Keyless Acces)
• Reef Blue Metallic
De auto is besteld bij:
Dealer:Ames Autobedrijf Dordrecht
Contactpersoon:Lesley in 't Veld
Adres:Ln der Verenigde Naties 75
Postcode en plaats:3316AK DORDRECHT
Telefoonnummer:0786143322
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!