Jacovn polo 6R GTI

Ik heb al wat vragen gesteld over veel dingen, maar zal nu eindelijk de auto die ik in bestelling heb staan ook maar eens voorstellen.

Polo 6R GTI
Shadowblue metallic.
W4B 4 deuren
W05 Executive plus
PH2 Climatronic
PLA Licht en zicht
PU3 multifunctioneel stuurwiel
PJ6 Detroit velgen
WFK park distance control
WW1 winterpakket
WXE bi-Xenon

Verder nog dorpel en achterbumper bescherming mbv transperante folie
Alle GTI badges etc. worden verwijderd. Rode strepen op de grille gaan eraf.

Verder overweeg ik de ABT chip tuning.

De auto wordt als het meezit in week 10 gebouwd en dan ergen week 13/14 afgeleverd, maar de planning vindt ik nog steeds erg onduidelijk.
 
Ik ben net terug van dealer en daar hoorde ik dat mijn Polo deze week gefabriceerd was en dat volgende week de auto zelfs al in Nederland zou kunnen zijn, want vandaag was bij de dealer een GTI binnengekomen en die was in week 10 gefabriceerd en aangezien jou auto ook in die week gepland was zou je weleens spoedig goed nieuws van je dealer kunnen krijgen!
 
wanneer heb je m besteld ?

kan ik ff rekenen hoe lang t bij mij misschien duurt

komt nu in juli maar ik hoop eigenlijk een maandje eerder

ben benieuwd naar de pics

en meening over rood in de grill met blauwe auto deel ik

gr andy
 
Kijk dat is het betere werk, misschien staat mijn GTI wel op dezelfde trein Big Grin .
2 weken is voor een auto die in 1 dag gebouwd wordt nogal aan de lange kant en anders glimt je nieuwe bolide de straat uit :cool:
 
Geen idee, ik zal morgen mijn contactpersoon nog eens bellen, die was er vandaag niet. Er komt een beschermlaag over de lak. Er komt een voorgril in zonder GTI en rode strepen. Verder folie over de deur dorpels en de achterdorpel.
Ook moet hij nog wat stiller gemaakt worden door die domme geluidgenerator stil te leggen.

Maar ja, dat is toch ook geen dagen werk.
Ik moet eerste week van April ergens naar Duitsland, liever in een nieuwe Polo GTI dan in een Yaris diesel (zou wel goedkoper zijn qua brandstof)
 
idd, heb gisteren ook het goede nieuws ontvangen.. hij stond er eig al van woensdag en ze hebben me niet gecontacteerd, best wel jammer, zeker nadat ik nadrukkelijk had gevraagd of ze mij wat lieten weten als hij binnen was zodat ik eens een kijkje kon komen nemen..

Maar ja, binnenkort cruisen in de polo =D (ben benieuwd of hij men aanvraag van een lakstiftje heeft voldaan..)
 
Ik heb de auto net opgehaald. Lekker rustig naar huis gereden.

De reden van de lange levertijd is blijkbaar toch de Xenon verlichting.

Geen lackstift.. Wel gevarendriekhoek, 2 life hammers, 2 fluoriserende hesjes, lampenset en verbandkistje.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!