Jacovn polo 6R GTI

Ik kan ongeveer 1.5 uur langskomen op de meeting.

Verder gisteren een stuk in het donker gereden, man wat is Xenon een verschil met halogeen. Zowel dimlicht als grootlicht is super.
Ik snap nu ook waarom er sensoren op de assen zitten, het licht wordt bij het aanzetten afgeregeld, je ziet hem even naar boven en onderen gaan en dan staat het goed. Apart om te zien.

De DSG bevalt nu al super, al is het wel wennen hoe veel ga je moet geven voor welk effect.
Achteruitrijden is ook even wennen, hij gaat wel vrij hard achteruit als je ga bij geeft :)
 
jacovn zei:
Ook moet hij nog wat stiller gemaakt worden door die domme geluidgenerator stil te leggen.quote]

Ik ben net terug van een 250km lang ritje met de GTI maar ik wordt nu al gek van de monotone brom en ik zit nu met een paar feest oren, weet jij wat er voor nodig is om die geluidgenerator voorgoed het zwijgen op te leggen?
 
Je moet even in het topic van Melvin kijken. Daar heb ik alles geplaatst wat ik kon vinden. Vopgens mij wordt gewoon de stekker eruit getrokken. Ofwel tussen de CAN bus en het regelapparaat, of van dit regelapparaat naar de tril generator.
Ik had mijn dealer gevraagd het weg te halen, maar die vroeg me eerst het te proberen zo.
 
Nu heb ik het vermoeden dat geluid iets minder geworden is nu er wat meer km-ers op de teller staan maar dat komt misschien ook omdat ik een paar ritjes achter de rug heb waar ik me meer aan de snelheid heb moeten houden door de drukte.

Maar begrijp ik nu dat bij jou nog steeds e.e.a aangesloten is?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!