In 2020 op dit forum aangemeld vanwege de net aangeschafte Polo GTI. Maar na een aantal maanden begon het toch te knagen, ik miste m'n Mini Cooper. Dus werd het weer een Cooper, daarna(ast) een decadent luxe Cooper en heb ik vorig jaar m'n droom Cooper kunnen samenstellen, een JCW met handbak. Na 5 maanden wachten (als straf voor de handbak) kon ik 'm eindelijk ophalen. M.i. een geweldige fun/hobby-auto, maar verder onpraktisch: je rijd gauw veel te snel (was bij GTI ook al zo), stuitert op z'n 18" runflats en rijbeleving is leuk maar ook vermoeiend (na zo'n 400 km).
M'n E-Up voor woon/werkverkeer was erg praktisch, spotgoedkoop rijden, maar vrij beperkt qua range en natuurlijk ongeschikt om iets mee te trekken. ID.3 vind ik niets, mag ook niets trekken en de ID.4 te groot en te duur (voor mij dan). Een Polo dan maar weer? Had gekund, ware het niet dat een 1.5 niet leverbaar is en is de GTI tegenwoordig te duur. Kortom het is een Seat Ibiza geworden, was op voorraad in 1 van mijn favoriete VAG-kleuren. Rijdt erg comfortabel (vergeleken met de JCW) en begin opnieuw te wennen aan de DSG (niet mijn favoriet, handbak niet te leveren). Je zou het niet zeggen, maar de MINI is dus groen met rood.

M'n E-Up voor woon/werkverkeer was erg praktisch, spotgoedkoop rijden, maar vrij beperkt qua range en natuurlijk ongeschikt om iets mee te trekken. ID.3 vind ik niets, mag ook niets trekken en de ID.4 te groot en te duur (voor mij dan). Een Polo dan maar weer? Had gekund, ware het niet dat een 1.5 niet leverbaar is en is de GTI tegenwoordig te duur. Kortom het is een Seat Ibiza geworden, was op voorraad in 1 van mijn favoriete VAG-kleuren. Rijdt erg comfortabel (vergeleken met de JCW) en begin opnieuw te wennen aan de DSG (niet mijn favoriet, handbak niet te leveren). Je zou het niet zeggen, maar de MINI is dus groen met rood.

Seat, Mini, Dacia
2022 Seat Ibiza 1.5 Sport, 2021 MINI John Cooper Works, 2014 Dacia Logan MCV