iPhone 5(S)

Dat zal dan deze zijn?

Jh.jpg


Of heb je nog een andere cradle gevonden?
Heeft deze ook een laadfunctie? Foto is net te donker aan de onderkant om echt te kunnen zien of er wel of geen snoertje aan zit.
 
@LjNL: ik las dat jij een RNS310 + adapter hebt, maar wel je telefoon info op de RNS kan lezen. Weet jij de productiemaand van je auto ? Dat zou nl pas kunnen vanaf 44-2010. De Polo die ik heb gekocht is begin februari 2011 op naam gesteld. Ben benieuwd of bediening via de RNS zal kunnen. Ik dacht nog wel info gezien te hebben tijdens de proefrit .....

Mijn Polo is geleverd in 08/2012, productiemaand weet ik eigenlijk niet. Maar volgens mij zat de RNS310 er niet fabriek-af in, maar is deze er later ingezet (aangezien er een handleiding van een RCD310 tussen de boekjes zit ;))

Dat zou jammer zijn. Ik luister alles via Spotify, mega aanbod. Nadeel is dat je voor offline Spotify luisteren gebonden bent aan een iPhone (of iPad). USB stick zou voor mij geen oplossing zijn.

Ik heb inmiddels mijn playlist van Spotify naar mp3 omgezet en een USB stick in de MDI gestoken. Zal binnenkort eens bij de dealer vragen of er een firmware update mogelijk is voor mijn RNS of Bluetooth module.
 
Misschien een idee voor anderen:

Ik heb mijn houder (Just Mobile Xtand Go) met een schroefje vast gemaakt aan een lege knop op het dashboard (de zuignap en dubbelzijdig plakband blijven gewoonweg niet zitten):

photo 1.JPG

photo 2.JPG

photo 3.JPG

Mocht de auto ooit eens verkocht worden dan haal ik een nieuw knopje (dummy cover) van de sloop en je ziet er niks meer van :)
 
Misschien een idee voor anderen:

Ik heb mijn houder (Just Mobile Xtand Go) met een schroefje vast gemaakt aan een lege knop op het dashboard (de zuignap en dubbelzijdig plakband blijven gewoonweg niet zitten):

bit 8.png

bit 9.png

bit 10.png

Mocht de auto ooit eens verkocht worden dan haal ik een nieuw knopje (dummy cover) van de sloop en je ziet er niks meer van :)

Goed idee maar ik zal het niet gauw doen. vindt het niet echt mooi staan bij zon mooie auto ;)
 
De iPhone 5 icm RCD310 werkt niet, bij mij. Heb 2 kabels geprobeerd en geen blijvende connectie.

Het gaat om de 000051446Q. Sluit mijn iPhone 5 aan en verbind. De telefoon word opgeladen maar de RCD310 herkent hem niet. Vervolgens word de verbinding gebroken en weer opnieuw verbonden. Om de 10 seconden word de verbinding verbroken en weer verbonden en dit blijft zo doorgaan.

Zou toch moeten werken? De dealer zeg van wel maar niemand wist hoe het werkt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zelf heb ik een RCD310 en die gebruik ik zonder problemen met mijn iPhone 5. Muziek en andere apps zoals Navigon werken via de radio/speakers. Ook de titels van de nummers komen op het display en je kan ook op de radio browsen door je muziek-collectie op de telefoon. Bellen gaat niet om een of andere reden, dus als dat gebeurd zet ik de telefoon altijd op speaker.

Ik heb de iPhone op de MDI-box aangesloten door middel van een lightning naar 30-pins iphone connector kabel Lightning-naar-30-pens-adapter (0,2 m) - Apple Store (Nederland)
Voor de verbinding tussen MDI en de Apple kabel heb ik een langere MDI kabel op Ebay gekocht. De originele MDI naar 30-pins kabel van Volkswagen werkt ook, maar die is te kort voor waar ik hem voor gebruik (ik heb een Brodit iPhone houder naast de radio.

Ik hoef nooit te wachten totdat de muziek begint te spelen. Nooit problemen mee, dus ook geen wegvallende connectie etc.
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
Zelf heb ik een RCD310 en die gebruik ik zonder problemen met mijn iPhone 5. Muziek en andere apps zoals Navigon werken via de radio/speakers. Ook de titels van de nummers komen op het display en je kan ook op de radio browsen door je muziek-collectie op de telefoon. Bellen gaat niet om een of andere reden, dus als dat gebeurd zet ik de telefoon altijd op speaker.

Ik heb de iPhone op de MDI-box aangesloten door middel van een lightning naar 30-pins iphone connector kabel Lightning-naar-30-pens-adapter (0,2 m) - Apple Store (Nederland)
Voor de verbinding tussen MDI en de Apple kabel heb ik een langere MDI kabel op Ebay gekocht. De originele MDI naar 30-pins kabel van Volkswagen werkt ook, maar die is te kort voor waar ik hem voor gebruik (ik heb een Brodit iPhone houder naast de radio.

Ik hoef nooit te wachten totdat de muziek begint te spelen. Nooit problemen mee, dus ook geen wegvallende connectie etc.

Jij hebt de 000051446C. Heb je een ebay linkje heb hem niet kunnen vinden. Een lange kabel zou erg handig zijn.
[h=1][/h]
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!