Iphone 4(s) houder

Dus die iphonehouder waar het hier over gaat klik je gewoon op die houder waar nu de bluetooth paring adapter zit?
Ik vind het ook geen gezicht die stomme adapter en ben nog op zoek nar een goede iphonehouder.
Is dit dan de oplosing? Ik heb geen zin om te boren of plakken haha
 
Ik heb de Carcomm houder in mijn auto zitten voor mijn iPhone 4S.
121856.jpg

Het werkt super, maar dit is inmiddels al mijn 3de Carcomm. (Hiervoor had ik er 1 voor een HTC TYTN II, en HTC Desire)
Ik stream muziek van mijn iPhone op mijn autoradio via Bluetooth.
Met mijn radio kan ik de nummers kiezen. (wat niet werkt met elke autoradio, helaas)
Het was gewoon een kwestie van de Iphone/houder koppelen(verbinden) dmv bluetooth.

Check mijn Topic, om een idee te krijgen hoe dit eruit ziet.
Ik ga binnenkort de draad van de sigarettenplug doorknippen en deze naar binnen werken en aansluiten.

Suc6
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb nog orginele houder liggen voor een IPhone 4 (activate Bluetooth Apple iPhone 4) je klikt hem zo in de telefoon voorbereiding.
Wij hebben nu de beetle en daar zit een ander systeem in. Prijs €35,-
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!