Iphone 4(s) houder

Hallo even een klein vraagje.

Ik wil graag een Iphone 4 houder aanschaffen die je in de houder kan plaatsen in plaats van de touch pairing device.

gaat dit werken? heeft iemand dit al? wat zijn je ervaringen? wat kan ik dan wel en wat kan ik dan niet? laad de telefoon dan ook op? gaat de verbinding dan nog steeds via bluetooth of nu via de kabel? en past de 4s er ook in? of is het alleen voor de 4?

ik hoor graag van jullie..
 
Even tellen dan Stick Out Tongue

Ysolvis zei:
Hallo even een klein vraagje.

Ik wil graag een Iphone 4 houder aanschaffen die je in de houder kan plaatsen in plaats van de touch pairing device.

1.gaat dit werken? 2.heeft iemand dit al? 3.wat zijn je ervaringen? 4.wat kan ik dan wel en wat kan ik dan niet? 5.laad de telefoon dan ook op? 6.gaat de verbinding dan nog steeds via bluetooth of nu via de kabel? 7.en past de 4s er ook in? 8.of is het alleen voor de 4?

ik hoor graag van jullie..

Klein vraagje?? Wat is bij jou een grote vraag dan :mrgreen: Stick Out Tongue
 
gaat dit werken?
heeft iemand dit al? Vast wel
wat zijn je ervaringen? Op welk gebied?
wat kan ik dan wel en wat kan ik dan niet? Je kunt Angry Birds spelen wel vergeten.
laad de telefoon dan ook op? Mijn telefoon laad alleen op via 12V
gaat de verbinding dan nog steeds via bluetooth of nu via de kabel? Bluetooth kan altijd
en past de 4s er ook in? Die verschillen op een enkel knopje na, nagenoeg niks... dus ik zou zeggen van wel.
of is het alleen voor de 4? Je kunt ook een universele kopen
 
1: ja
2: ik dus
3: werkt super
4: alles kan wat je ook kunt als die niet in de adapter zit
5: ja
6: nog steeds via bluetooth
7: lijkt me wel
8: lijkt me niet

Volgens mij gebruikt die ook je dakantenne.
 
werkt prima ik heb er ook een alleen de telefoon zit er niet veel in want ik heb de rns 310 dus voor navi heb ik hem niet nodig als je het weinig gebruikt kan je ook de bleutooth cradlle nemen ik vind die er beter uit zien als die enorme grote houder voor de iphone die ik er nu in heb zitten,ik heb ook de bleutooth touch nog maar dan kan ik de telefoon niet met de rns 310 gebruiken,dus hangt de iphone houder er in meestal zonder iphone
 
Ik heb ook de RNS310 en Iphone 4s en Nokia C5 (werk telefoon) en ook had ik de touch adapter besteld. Vond het nogal een hoog gadget gehaalte hebben.. maar heb van de dealer toen een pairing device gekregen (lelijk onding met twee knopjes die ik nu behoorlijk doel loos vind)

dus ik wou wat anders.. voor navigatie wil ik me iphone ook zeker niet gebruiken. maar ik neem aan dat jij met de bluetooth cradle het pairing device met 2 knopjes bedoeld? of is er nog wat anders wat je er in kan drukken Big Grin
 
file_1_6.jpg


voor zover ik weet zijn er 2 Iphone 3g/3gs en voor Iphone 4/4s
en nog 1 voor een Nokia.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!