Introductie Red Devil

Ik was Coco :rolleyes:. Over wansmaak gesproken :mrgreen:
Wel cool dat je je 3L nog hebt. Ik heb hem met pijn in mijn hart weggedaan. Maar na 7 jaar en 120.000 was het tijd voor een nieuw liefje..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 95 PK 
Ik was Coco :rolleyes:. Over wansmaak gesproken :mrgreen:
Wel cool dat je je 3L nog hebt. Ik heb hem met pijn in mijn hart weggedaan. Maar na 7 jaar en 120.000 was het tijd voor een nieuw liefje..

Ohja.. had jij geen Witte 3L? Volgens mij ben je in de beginperiode wel eens op 3Lvrienden geweest toch?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
dat is helaas correct ''Everything that has a beginning has an end''
ik vertrek naar spanje toe, en heb daar een auto op spaanse plaat. Toyota avensis 2.2 diesel...
kost 60 euro per jaar ongeveer aan gemeentelijke belastingen. in vergelijking tot de 53 die mijn lupo hier per maand kost.

nu is een 3l niet handig in spanje, geen dealer kan hem daar maken.
dus zou ik er een handschakel van moeten maken, maar pas nadat ik hem op spaans kenteken heb gezet.
anders krijg ik hem weer niet ingevoerd.

te veel werk, te veel moeite en misschien blijf ik maar 1 jaar in spanje en ga ik daarna door naar asie of zuid amerika.
Nee dan hoop ik dat een ander nog plezier van mijn schatje in nederland heeft.
en dat mijn schatje nog een paar jaar over de wegen mag pruttelen,
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
Binnen een maand moet mijn schatje gekeurd zijn. Echter sinds een maand of 3 brand mijn motormanagement lampje gezellig oranje o_O.
Vandeweek even laten uitlezen en guess what.. de 0405 egr sensor blabla melding. Ik ga die nare egr laten uitschrijven en als ik dat dan toch laat doen waarom dan ook niet gelijk een stage 1 chip. (iemand nog een tunert aanradert?). Daarna een longlife beurt bij de dealer en dan ga ik naar beneden Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 95 PK 
Binnen een maand moet mijn schatje gekeurd zijn. Echter sinds een maand of 3 brand mijn motormanagement lampje gezellig oranje o_O.
Vandeweek even laten uitlezen en guess what.. de 0405 egr sensor blabla melding. Ik ga die nare egr laten uitschrijven en als ik dat dan toch laat doen waarom dan ook niet gelijk een stage 1 chip. (iemand nog een tunert aanradert?). Daarna een longlife beurt bij de dealer en dan ga ik naar beneden Stick Out Tongue

Mijn advies is:
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Gisteren mijn schatje laten chippen en de egr uit laten schrijven. Ik mis het gezellig, oranje brandende lampje wel een beetje :mrgreen:.
Maar zonder dollen. In een uur geregeld. Mijn wagen rijdt zoveel lekkerder. Ik had dit echt eerder moeten doen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 95 PK 
Gisteren polo laten keuren en hem een hele grote, dure beurt bij de VW garage gegeven. Op zich wel lekker maar de volgende keer kies ik wel iets anders. Advies was achterremmen vervangen voor de lieve somma van 560 euro :oops:. Schrok ik wel een beetje van..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 95 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!