Introductie Red Devil

Na jarenlang een lupo 3l te hebben gereden zaterdag eindelijk een Polo 6R Bm gekocht naar lang zoeken. Mijn absolute voorkeur ging uit naar een witte of een zwarte en dus is het een rode geworden o_O.
Praktisch alle denkbare opties zitten erop. En..leren bekleding...Mijn eerste auto met leren bekleding. Wat een genot! Wat een fijne auto zeg. Ik ben razend enthousiast. Ben nog van plan veel upgrades aan mijn polo te doen, maar eerst heb ik genoeg huiswerk te doen om me in te lezen op dit forum.
Deze foto is van marktplaats gaandeweg zal ik wat meer foto's posten.
 

Bijlagen

  • Red Devil.jpg
    Red Devil.jpg
    39.7 KB · Weergaven: 203
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 95 PK 
  • Leuk
Waarderingen: Johan
Na jarenlang een lupo 3l te hebben gereden zaterdag eindelijk een Polo 6R Bm gekocht naar lang zoeken. Mijn absolute voorkeur ging uit naar een witte of een zwarte en dus is het een rode geworden o_O.
Praktisch alle denkbare opties zitten erop. En..leren bekleding...Mijn eerste auto met leren bekleding. Wat een genot! Wat een fijne auto zeg. Ik ben razend enthousiast. Ben nog van plan veel upgrades aan mijn polo te doen, maar eerst heb ik genoeg huiswerk te doen om me in te lezen op dit forum.
Deze foto is van marktplaats gaandeweg zal ik wat meer foto's posten.
Welkom, mooie rooie
 
Volkswagen  Polo Highline  1.2 Tsi 
Mooie Polo hoor! Komt ie uit Papendrecht toevallig? ;) Zoja, dan heb ik er een proefrit mee gemaakt.

Lupo 3L? Zat je ook op 3L vrienden? Misschien kennen wij elkaar dan wel.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
Mijn Polo rijdt heel comfi met die 17 inch velgen en ja..hij is uit papecity. 3l vrienden was niet echt mijn ding maar ik vind het wel leuk om over je wagen te lullen Big Grin
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 95 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!