Internationale vag meeting asten door polo club holland.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Syste

Premium lid
929
1,273
133

Zondag 19 juni 2016 is het weer zover, dan organiseren wij al weer voor de 12e keer onze jaarlijkse International VAG Meeting in het Brabantse Asten!

Ieder jaar weer een paar honderd prachtige VAG auto's uit Nederland, Belgie, Duitsland, Engeland.

Zet de datum in je agenda, en wij hopen je 19 juni in Asten te zien!
 
Laatst bewerkt:
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Cars: €10,- (als ik me niet vergis)
Visitors: free
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Hey zo zuinig is een 1.4 16v niet die lust hem wel vooral als je boven de 110 uit komt[emoji51][emoji51] wil niet voor niks eind van het jaar of eerder overstappen naar diesel[emoji849]
't verbruik zit niet zo zeer in de motor en brandstofuitvoering hoor ... meer in de rechtervoet van de bestuurder :)
 
  • Leuk
Waarderingen: tonykart
Nog maar 2 dagen.!
Ikzelf ben er al heel vroeg. Puur omdat ik bij de meeting aan het werk ben. Ook staat de polo op het VIP gedeelte.
Voor degenen die komen: Tot zondag!
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Nog maar 2 dagen.!
Ikzelf ben er al heel vroeg. Puur omdat ik bij de meeting aan het werk ben. Ook staat de polo op het VIP gedeelte.
Voor degenen die komen: Tot zondag!
nou wij komen ook vroeg syste, dus ik hoop wel op een warm welkom van een forum collega [emoji12] en twee mooie plaatsen [emoji23] [emoji23] [emoji23]
see ya sunday [emoji109] [emoji109] [emoji109]
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
Hahah. Ik sta helaas niet aan de poort. Ook doe ik het parkeren niet. Maar als je je even meld bij de inschrijvingsstand show/shine, doe ik een dansje. ;)
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: tonykart
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!