Interieur verlichting vervangen door led?

Beste allen,

Ik ben nieuw op dit forum. Sinds afgelopen weekend ben ik de trotse eigenaar van een polo uit 2018, de beats versie. Ik ben er heel blij mee. Nu wil ik graag de interieur verlichting gaan aanpassen middels led verlichting. Nu ben ik op zoek naar een website of winkel (noorden van Nederland) waar ik deze lampen kan kopen.

Vragen:
- weten jullie waar ik kan vinden welk soort lampen erin moeten?
- wat is jullie mening --> wit of ice blue?
- waar kan ik het beste deze lampjes kopen? Ik zie wel wat websites maar vertrouwde deze niet.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Dank vast
 
Volkswagen  Polo 6  1.0 TSI 96PK 
Welkom op het forum, leuk dat je ook een Polo gaat rijden!

Persoonlijk zou ik voor wit gaan en niet blauw. Interieurverlichting moet tenslotte bruikbaar zijn.

Je kan het eigenlijk overal kopen, en de een heeft geluk met China, de ander niet.
Wat ik wel heb gehoord van monteurs (bij Volvo tenminste) is dat de accu's het niet leuk vinden.
Omdat er minder weerstand is, heeft de accu een hoger voltage en gaat daardoor eerder kapot. Althans, als ik het goed begreep.

Dus eigen keuze! Ergens heb ik gehoord dat je ook OEM ledverlichting kan kopen, waar of hoe weet ik niet.
 
beste
Ik krijg er niks hoor van dit bedrijf
Zitten misschien wel een beetje ver weg voor je
Maar ze bouwen ook in
Je wordt er goed geholpen
Well Done Xenon ze zitten in Breda
Anders kijk je eerst even op de site
Gr Ron
 
Volkswagen  Polo Highline  TSI 1,0 DSG 7 
Volkswagen  Polo 6  1.0 TSI 96PK 
Dank voor advies. Ik heb ze besteld. Nu nog even kijken waar ik de lampjes ga halen.
Ik heb een set van ledperf in de auto gehad beviel mij goed!

 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI 200PK DSG JDEngineering 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!