Instructieboekje voor Polo AW 2017 /2018

Dit topic is al een tijdje oud. Ik heb de dealer gevraagd tijdens de aanschaf maar ik kreeg een mail terug dat je zowel chassisnummer als kenteken nodig hebt om een handleiding te krijgen. Vreemd dat het zo afgeschermd wordt. Mijn vriendin kocht een kia rio 2012 en ik had binnen een minuut de complete handleiding voor haar.

Dus mijn vraag aan de leden is of er iemand de moeite wil nemen om de handleiding te downloaden van een AW Polo. Ik weet niet wat de meest recente is. 2022 of 2023. Bij voorbaat oneindig dank! Geen betere pret dan voorpret tot juni.
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
volgens de dealer wel. ik heb er echt naar gevraagd. ik plak zijn antwoord hier.

Nu ben ik erachter gekomen dat de auto van het chassisnummer ook een kenteken moet hebben om dit te kunnen laten lukken. Ik heb helaas geen polo R-Line met kenteken waarmee ik dit kan regelen.
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
Dealer moet toch gewoon een chassisnummer van een auto in de winkel kunnen pakken en die in de het systeem gooien om er dan een een instructieboekje uit te laten rollen? Ergste geval loop je zelf de dealer in en kijk je daar een keer onder de voorruit bij een Polo.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  • Leuk
Waarderingen: #uranograu
Iedereen dank voor het meedenken. De vertegenwoordiger is vandaag vrij. Dus ga hem morgen zeker bellen. En boekjes eruit halen is een zeer goed idee. Maar dan komt er op dit forum iemand anders vragen naar handleiding. Frits, deze link brengt idd niets. Het allemaal veel te dicht getimmerd bij VW. En zoals ik al vertelde, bij KIA had ik hem in 1 minuut. Waarom moeilijk doen?
Zou het wellicht pas lukken als de auto op de weg is? En een kenteken heeft?
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
De handleiding is universeel, dus ieder chassisnummer van een Polo AW facelift is genoeg. Genoeg AW facelift rijders hier, zit er vast wel één tussen die hem even voor je download en toestuurt. En anders idd een willekeurig chassisnummer bij de dealer vragen.
Je krijgt m niet als download, maar als online interface.. Nu zou ik gewoon mijn eigen chassisnummer kunnen delen, maar aangezien niemand dat durft, durf ik dat ook niet. Al weet ik nog niet wat iemand anders precies kan met mijn chassisnummer haha
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  • Leuk
Waarderingen: #uranograu
Je krijgt m niet als download, maar als online interface.. Nu zou ik gewoon mijn eigen chassisnummer kunnen delen, maar aangezien niemand dat durft, durf ik dat ook niet. Al weet ik nog niet wat iemand anders precies kan met mijn chassisnummer haha
Dit wist ik niet. Ik ging ervan uit dat je een PDF kon downloaden. Ik heb wel een site gevonden waar hij ook online te lezen is.


ik stuur een screenshot mee van de site.polo.jpg
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!