Instructieboekje voor Polo AW 2017 /2018

RF.Polo

Actief lid
120
46
44
Goedeavond

Ik heb een vraag
Ik heb de nieuwe Polo besteld maar omdat het nog even kan duren voordat ik hem krijg
Zou ik graag alvast het instructieboekje willen door bladeren en weten waar alles zit
Ik heb al online gekeken maar daar moet je een geldig kenteken invullen om hem te kunnen downloaden
De dealer kan mij ook niet helpen omdat het kenteken nog niet bekend is

Alvast bedankt Ron van der Lingen
 
Volkswagen  Polo Highline  TSI 1,0 DSG 7 
Nee helaas heb ik geprobeerd lukt ook niet
maar bedankt voor het meedenken

Toevallig ben ik zelf in het bezit van een AW. En op een of andere manier lijkt het digitale instructie boekje er nog niet op te staan. Ik krijg namelijk de melding dat er geen instructie boekje gevonden is.

(Sorry overige forum leden dat ik nog geen introductie gedaan heb, dit zal ik de komende dagen doen :) )
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 95PK 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Bekend probleem. Ik hoop dat ze gewoon met een downloadbaar PDF bestand komen en niet de oplossing die ze nu hebben, maar dat zal het toch wel niet worden. :-(

Het boekje is helaas ook niet makkelijk in te scannen.
 
Ik heb voor je geprobeerd met mijn kenteken van mijn nieuwe polo, werkt niet op de website van volkswagen. Ik heb hem alleen hard copy.

Als je de vorige model van VW polo hebt gehad, dan heb je dat boekje niet nodig. Veel plezier alvast met je nieuwe polo! Ik hoop dat jij hem ook FULL option hebt genomen, ik vind de auto echt geweldig!
 
Volkswagen  AM 2018  1.0 TSI 
Gaat helaas maar tot pag. 60. Er staat iets op pagina 24 dat hij verkeerdbordenherkenning heeft middels een camera in de voet van de achteruitkijkspiegel?? Toch eens kijken. Nergens iets van gezien in een catalogus.
 
Volkswagen  Polo 6s - Highline  1.0 - 115 PK - DSG7 
Gaat helaas maar tot pag. 60. Er staat iets op pagina 24 dat hij verkeerdbordenherkenning heeft middels een camera in de voet van de achteruitkijkspiegel?? Toch eens kijken. Nergens iets van gezien in een catalogus.

Om je teleurstellen dit is een algemeen boekje voor het gehele MQB platform denk ik. Verkeersbordenherkenning is vanaf de golf volgens mij pas mogelijk.
 
VW  Polo MK6, Transporter T5 2011  1.0 TSI 115pk hand 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!