Inschrijven Foto van de Maand Non-Photoshop 01-2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeeOow

Voormalig teamlid
4,533
1,201
208
Forummers,

Het is weer zover! Iedereen kan zich inschrijven voor het Foto van de Maand - Non-Photoshop topic, editie 01-2016.
Let op: In dit topic is bewerking met photoshop en andere bewerkingsprogramma's NIET toegestaan.
Dit topic zal donderdag 17 december gesloten worden.
Hierna zal de poll geopend worden zodat er gestemd kan worden op de mooiste inzending deze maand.

Kijk voor een inzending toch even het reglement door: Foto van de Maand "Non-Photoshop" reglement

Inzendingen graag uploaden op de volgende pagina: MyPolo, Fotogalerij, Categorie FvdM Competitie, Non-Photoshop, Nieuwe inschrijvingen
Geef je inzending bij voorkeur een naam als volgt: jaar - maand voor meespelen - categorie voor meespelen - jouw forum naam (2016-01-nfs-DeeOow)
Zo blijft het overzichtelijk.

En plaats vervolgens je foto (Share BB (IMG) Code) in een bericht in dit topic.

Het MyPolo.nl Team
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Deze mooie foto is gemaakt door @WobbleKid thnx!
full
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
In alle eerlijkheid vind ik het net een HDR foto lijken.
Wel eerlijk van jullie dat je zegt dat je lightroom hebt gebruikt.
Lichtroom is onderdeel van fotoshop,
dus eigenlijk is je foto gediskwalificeerd.
Maar met 2 inschrijvingen iemand diskwalificeren vind ik wat moeilijk.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: WobbleKid
Mag het wel, mag het niet?
Het reglement schrijft voor dat het niet mag.
Maar zoals ik al zei,
het lijkt net een hdr foto.
hdr stand op mijn camera doet automatisch wat nu met de hand met lightroom is gedaan.
Een camera van vandaag de dag doet standaard al hdr foto's maken.

Zoals het reglement nu luid:
Mocht je jezelf niet kunnen vinden in de regels van Foto van de Maand "Non-Photoshop" dan vragen wij je vriendelijk een kijkje te nemen in het Foto van de Maand "Photoshop" en hopelijk voldoet aan de eisen. Constateren wij, of leden die dit melden, dat er foto's ingezonden zijn die in strijd zijn met de gestelde regels............

Fotoshop gedeelte hebben we daar ooit speciaal voor gemaakt.

Dus.
Als iemand een probleem heeft met een foto kan die dat uiteraard via pb zodat je naam hier niet zichtbaar word melden aan mij.
Of je meld het gewoon hier zodat erover gediscussieerd kan worden.

Voor nu keur ik de foto van Mikkie30 goed op grond van dat het sterk op hdr instelling lijkt.
Mocht iemand daar een probleem mee hebben hoor ik dat graag.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: VWAlexander
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!