Inloggen via Safari (MAC)

Mauricesunny

Sponsor: YourCoverStore.nl
256
0
0
Ik weet niet of het alleen bij mij is maar als ik op het forum zit en ik wil reageren, moet ik natuurlijk eerst inloggen. Maar op het moment als ik op inloggen klik gebeurt er niks.
Als ik dit via mijn windows computer doe komt het inlog schermpje wel tevoorschijn.
Via mac kan ik alleen inloggen als ik naar de registreer pagina ga, dan werkt de inlog knop ineens wel...
Hebben meer mensen hier last van?
 
Ik zit hier op mijn Mac (10.8.3) met Safari (6.0.4) en het werkt prima. Misschien even je cookies/bestanden van mypolo.nl weggooien en opnieuw proberen?

- Safari > Preferences
- Tab Privacy
- Cookies and other website data: > Details
- Zoek in dit scherm op mypolo
- selecteer en klik remove

Dan ff safari opnieuw starten, en opnieuw proberen.
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
Ik weet niet of het alleen bij mij is maar als ik op het forum zit en ik wil reageren, moet ik natuurlijk eerst inloggen. Maar op het moment als ik op inloggen klik gebeurt er niks.
Als ik dit via mijn windows computer doe komt het inlog schermpje wel tevoorschijn.
Via mac kan ik alleen inloggen als ik naar de registreer pagina ga, dan werkt de inlog knop ineens wel...
Hebben meer mensen hier last van?
Heb exact hetzelfde op Windows 7 / Firefox 21
Workaround is inderdaad inloggen vanaf de registreer pagina, alleen krijg je daarna een melding dat je al geregistreerd bent.
 
Heb exact hetzelfde op Windows 7 / Firefox 21
Workaround is inderdaad inloggen vanaf de registreer pagina, alleen krijg je daarna een melding dat je al geregistreerd bent.

Ik heb ook exact hetzelfde op Windows XP met IE8 of FF21.
Alternatieve workaround is naar de Forum Home page gaan.
Dan krijg je na inloggen niet de melding dat je al geregistreerd bent.
Dit inlogprobleem was een maand geleden al bekend las ik in de thread MyPolo.nl, Forum weer online. Dit is dus nog een puntje van aandacht maar fijn dat jullie het forum weer zo ver in orde gekregen hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
geen problemen met mijn Mac en safari klik gewoon in de bladwijzerbalk en ben meteen op het forum hij onthoud het wachtwoord dus inloggen hoeft niet
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!