Mauricesunny

Sponsor: YourCoverStore.nl
4 januari 2012
256
0
0
28
Spijkenisse
Ik weet niet of het alleen bij mij is maar als ik op het forum zit en ik wil reageren, moet ik natuurlijk eerst inloggen. Maar op het moment als ik op inloggen klik gebeurt er niks.
Als ik dit via mijn windows computer doe komt het inlog schermpje wel tevoorschijn.
Via mac kan ik alleen inloggen als ik naar de registreer pagina ga, dan werkt de inlog knop ineens wel...
Hebben meer mensen hier last van?

Webgangster

Beheerder / Webhoster
Beheerder
MyPolo - Team
28 mei 2011
559
19
29
32
Maarssen
Land
Netherlands
Zojuist even getest, hier werkt het ook gewoon.

BMW  1 serie  1.6 225PK (chipped) 

hwoltering

Actief lid
10 september 2012
314
30
44
Venlo
Land
Netherlands
Ik zit hier op mijn Mac (10.8.3) met Safari (6.0.4) en het werkt prima. Misschien even je cookies/bestanden van mypolo.nl weggooien en opnieuw proberen?

- Safari > Preferences
- Tab Privacy
- Cookies and other website data: > Details
- Zoek in dit scherm op mypolo
- selecteer en klik remove

Dan ff safari opnieuw starten, en opnieuw proberen.

Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 

Houz74

Bekend lid
Spritmonitor.de
14 december 2011
1,678
38
48
47
Land
Netherlands
Accountnummer Spritmonitor.de
Spritmonitor.de
Ik weet niet of het alleen bij mij is maar als ik op het forum zit en ik wil reageren, moet ik natuurlijk eerst inloggen. Maar op het moment als ik op inloggen klik gebeurt er niks.
Als ik dit via mijn windows computer doe komt het inlog schermpje wel tevoorschijn.
Via mac kan ik alleen inloggen als ik naar de registreer pagina ga, dan werkt de inlog knop ineens wel...
Hebben meer mensen hier last van?
Heb exact hetzelfde op Windows 7 / Firefox 21
Workaround is inderdaad inloggen vanaf de registreer pagina, alleen krijg je daarna een melding dat je al geregistreerd bent.

22 november 2011
168
3
18
Noord Brabant
Land
Netherlands
Heb exact hetzelfde op Windows 7 / Firefox 21
Workaround is inderdaad inloggen vanaf de registreer pagina, alleen krijg je daarna een melding dat je al geregistreerd bent.

Ik heb ook exact hetzelfde op Windows XP met IE8 of FF21.
Alternatieve workaround is naar de Forum Home page gaan.
Dan krijg je na inloggen niet de melding dat je al geregistreerd bent.
Dit inlogprobleem was een maand geleden al bekend las ik in de thread MyPolo.nl, Forum weer online. Dit is dus nog een puntje van aandacht maar fijn dat jullie het forum weer zo ver in orde gekregen hebben.

Laatst bewerkt door een moderator:

Hansstaal

Bekend lid
16 januari 2011
978
285
80
74
Apeldoorn
Land
Netherlands
geen problemen met mijn Mac en safari klik gewoon in de bladwijzerbalk en ben meteen op het forum hij onthoud het wachtwoord dus inloggen hoeft niet

Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7