"Inloggen" i.p.v. "aanmelden".

Vraag van mijn kant. kunnen jullie de term "aanmelden" niet wijziging in "inloggen"?
Dus wanneer men op de site wil, dat men moet inloggen i.p.v. aanmelden, dit laatste wordt over het algemeen gebruikt om zich ergens voor het eerst aan te melden.
En wanneer men de site verlaat, men zich dan moet uitloggen.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
  • Leuk
Waarderingen: Do-Rithm en Johan
Vind ik ook! Op Corsa forum staat ook aanmelden en tis toch inloggen je logt in om op het forum te loeren. Je bent al aangemeld en geregistreerd! Dus! Zo nu jullie. Stick Out Tongue
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
oh lekker, stuur hier ook wat heen, zal ik ze leren wat een bitterbal is!
welkom bij iichel z'n Nederlandslessen. spreek uit na mij:
bamischijf. bamisjef? nee, ba-mi-sggggijf. bamischiiiijjjf. goedzo.
bitterbal. bitte? bal? nee, bittuurrrrbal. ah, bietabal. zucht.
volgende. frikadel. die gaat vaak wel in 1 keer goed.
heineken zijn ze wel gek op. maar dan wel de lokaal gebrouwen variant met 48 graden duitse hardheid.
grolsch breekt nog niet door. om over hertog jan te zwijgen. nog 4 jaar..........
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!