Inkoopactie LED verlichting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Damn, ik heb ze nog steeds niet binnen.. Wanneer heb je de mijne verstuurd SilencerNL?
Ik heb die van jou 10 maart verstuurd. Heb je ze vandaag wel binnengekregen? Zou niet zo lang moeten duren...
Ik heb ze vandaag binnen gehad, zien er goed uit. Vooral die high power leds zien er solide uit.
Ja, dat vond ik ook! Solide en zwaar! En ze zijn me een partij fel! Ik heb ze allemaal getest, maar elke keer als ik zo'n lampje aan had, zag ik 2 minuten lang vlekken, haha :)
 
Zojuist de LED'S ingebouwd.
Voor de high power DRL moesten de draadjes worden omgewisseld, voor de normale DRL niet.
Toch maar even omgewisseld, makkelijk als je eenmaal weet hoe het moet.
Bij deze de foto van de DRL., links de LED recht origineel.
leddrl-1.jpg

En hier de foto van de high power mistlampen, links de LED rechts origineel
ledmist-1.jpg


Rechts kan feller lijken maar dat is die niet, dit komt door het heerlijke zonnetje buiten :)
 
... Bij deze de foto van de DRL., links de LED recht origineel.[/img]
Ziet er toch mooi uit he?! :) Wat vind jij trouwens van de mistlampen? Ze zijn echt super fel, maar ze verlichten de weg toch wel wat weinig vind ik zelf. Toch vervelend als je ze ooit eens echt nodig hebt...

Vandaag heeft de postbode dan toch mijn huis gevonden. Ben ik niet thuis :-$ Morgen de lampjes gaan checken, can't wait!
Gelukkig! Was even bang dat je verzending kwijt zou zijn... Hebben ze toch lang over gedaan zeg! Vreemd dat het pakje niet door de brievenbus kan... Ligt misschien wel aan de mistlampen?

Heb je nog extra setjes besteld Silencer?
Zie PB :)
 
@ Silencer,

Tnx mate voor deze super inkoopacite.

Ik heb ze afgelopen zaterdag ingebouwd ( klinkt technisch, maar is het helemaal niet :)

Ziet er super strak uit. ( Was aan het denken om de foto's te plaatsen, mar ik zie dat ik niet betere foto's heb als Mauricesunny

Ook de kanteken verlichting ziet er heel mooi uit.

Heb daar nog geprobeerd foto's van te maken, maar dat moet ik toch eens doen als het donker is. Dan zie je het veel beter.

Nogmaals mijn dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!