Inkoopactie LED verlichting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na de succesvolle inkoopactie voor LED verlichting van vorig jaar, wil ik in februari weer een bestelling plaatsen in China om onze Polo's net even iets mooier te maken met LED verlichting, i.p.v. die saaie gloeilampjes.

LET OP! voordat je een bestelling plaatst graag eerst even het volgende lezen: Deze inkoopactie regel ik omdat ik dat leuk vind om te doen. Het bestellen van de lampjes is volledig voor eigen verantwoordelijkheid. Ik kan geen garanties bieden dat de lampjes zonder fouten werken. De leverancier geeft aan dat alle lampjes CAN-bus compatible zijn, maar vorig jaar bleek dat sommige toch nog foutmeldingen kregen. Uiteraard probeer ik wel alles zo goed mogelijk te faciliteren, en zorg ik voor wat extra lampjes voor het geval dat er iets met de verzending met TNT post verkeerd gaat (vorig jaar hadden we helaas 1 diefstal).

Om te bestellen graag een PB sturen met de producten die je wilt bestellen (type en kleur), het totaalbedrag (dus inclusief verzendkosten) en je adres waar ik het heen mag sturen. Halverwege februari zal ik de bestelling plaatsen, zodat eind februari alles binnen is. Mocht je een bepaalde lamp willen hebben die niet in de lijst staat? Laat het dan even weten. H4 en H7 kan niet worden geleverd. Alle lampen zijn CAN-bus compatible.

De volgende producten kunnen in de kleuren: Wit (+/- 5000k), Geel, Rood, Amber, Blauw en Groen worden geleverd. Geel is geschikt voor richtingaanwijzing).

De producten:
- W5W (9 leds): € 4,00
- W5W (5 leds): € 3,50
- Festoon (3 leds) (39mm of 42mm): € 3,50
- BA15S (27 leds): € 8,00
- BA15S (18 leds): € 6,50
- BAY15D (21 leds): € 7,50
- BAU15S (18 leds): € 6,50
- H8 (4 high power leds, 6 watt): 15,-
- BA15S (4 high power leds, 6 watt): 15,-

- Verzendkosten: € 2,50 (bubbel envelop via normale post)

Vorig jaar waren de W5W en BA15S het meest populair om stadverlichting en DRL te vervangen. Voor DRL moet wellicht 2 draden worden omgedraait. Handleiding hiervoor staat hier.

nb. voor de 6R geldt: W5W: kenteken/interieur/achterlicht/stadslicht; BA15S: achteruitrijverlichting/DRL/remlicht; BAU15S: richtingaanwijzer; H8: mistlampen... (fouten voorbehouden)

UPDATE 17-02: Bestelling is geplaatst

UPDATE 27-02: Bestelling wordt naar verwachting 1 maart verzonden

UPDATE 03-03: Het duurt allemaal iets langer als verwacht, maar vandaag heb ik dan eindelijk het track & trace nummer ontvangen...

UPDATE 07-03: De meeste bestellingen zijn vandaag verstuurd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie aktie. Eens kijken wat er allemaal nodig is voor een GTI met xenon.

Welke LED's zijn geschikt voor de bochtverlichting in de xenon-pitten (dus niet de lampen naast de mistlichten).
 
@Menaz, Ik kan je vraag niet beantwoorden, aangezien ik geen xenon pitten heb in mijn Bluemotion. Wellicht staat er het één en ander in de handleiding? Het belangrijkste is dat je de juiste type fitting besteld :)
 
Menaz zei:
Mooie aktie. Eens kijken wat er allemaal nodig is voor een GTI met xenon.

Welke LED's zijn geschikt voor de bochtverlichting in de xenon-pitten (dus niet de lampen naast de mistlichten).
Ik meen mij te herinneren dat dat h7 was, maar wil je voor de meeste licht opbrengst gaan/ verste straler, dan zul je voor highpower moeten gaan ;)

(hoe normale highpower is weet ik niet, aangezien ik highpower met lens heb, maar vermoedt dat die lens van mij niet zo heel veel zal schelen ;) )
 
VW  6R  1.2TDI 
Ook ik ga gebruik maken van deze mooie actie. Ik wilde eerst mijn gehele "voiture" voorzien van LED, maar dat werd me toch een beetje teveel in 1 keer. Toen was ik nog aan het twijfelen om dit jaar de linker helft te doen en volgend jaar de rechter, maar dat zou ook weer zo raar hebben uitgezien .

Ik heb onderstaande besteld :

W5W (5 leds) 2 Kenteken verlichting
BA15S (27 leds) 2 Dag rij verlichting
 
1 mistlamp H8 is gesneuveld bij mij...ik was van plan deze te vervangen (er zat eerst Platinum White Alpha lights erin...maar zullen deze een beetje goed werken?

- H8 (4 high power leds, 6 watt): 15,-

ik wilde namelijk niet de standaard Mistlampen erin steken omdat die te geel/goud gloeiend eruit zien
 
Ik doe graag mee met de actie.

Ik wil dit jaar xenon plaatsen (wetgeving is gelukkig gewijzigd, scheelt weer sproeien en regelen).

Heb jij ervaring met de mistlampen in LED. geven deze nog wel een beetje licht ?? ;)
 
Hoi Sap6R, laat ik daar nou net 1 bericht boven jou bericht antwoord op geven :)

De mistlampen hebben een H8 socket, en dit is de eerste keer dat ik ze bestel...

Ik heb trouwens nog wel te weinig bestellingen (4) binnen. Ik heb wel wat meer bestellingen nodig voordat ik de bestelling plaats... Niemand anders interesse?
 
Hey Silencer,

Top dat je er weer energie in wilt steken!! Ik wil graag twee H8 leds voor mn mistlampen bij je bestellen en twee kentekenplaat verlichtings leds. Ik heb er namelijk nu een die begint te knipperen.
Alvast bedankt.

Groeten, Guido.

PS, zet anders even bij het 6r forum een kopje dat je weer bezig bent met n inkoopactie. Dan heb je meteen meer response denk ik.
 
Guido6r zei:
Ik wil graag twee H8 leds voor mn mistlampen bij je bestellen en twee kentekenplaat verlichtings leds.

Hoi Guido, zou je me dit even kunnen toesturen via een PB? dan heb ik alle bestellingen netjes bij elkaar... Graag even opsommen wat je wilt, en de totale kosten erbij... :)

@Menaz,
In principe wel, maar bij de vorige actie kwamen we erachter dat de draden achter de DRL verkeerd om zitten... Maakt niet uit voor gloeilampen, maar wel voor LED. Verder ben ik nog geen andere modificaties tegengekomen.
 
2 x H8 (4 high power leds, 6 watt): 15,- --> 30,-
2 x BA15S (4 high power leds, 6 watt): 15,- --> 30,-
2 x BA15S (27 leds): € 8,00 --> 16,-
4 x W5W (9 leds): € 4,00 --> 16,-
-----------------------------------------------------------------------
Totaal: €92,-
Alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!