Inkoopactie lampen van Dectane

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zit geen DRL in de lampen van Dectane. De LED's zijn enkel stadslicht.

Klopt helemaal.

Voor de mensen die de eerste pagina niet hebben gelezen even voor de duidelijkheid ik heb nog een nieuwe set liggen dus je krijg niet die ik in mijn auto gemonteerd heb.
Ik krijg dit via een bedrijf rechtstreeks van Dectane zelf er zijn wel twee dingen die ik erbij moet vermelden er gaat een error lampje branden (als je een kapotte lamp heb) in je dashboard en als je grootlicht aan doet gaan je dimlichten uit omdat ik de bluemotion heb met H4 lampen dit kan je veranderen in de VCD de leds blijven wel gewoon aan.

Heb je vragen stel ze en zal mijn best doen om zo goed mogelijk antwoord te geven mag ook per PM.

Volgende week gaan ze op marktplaats mochten ze nog niet verkocht zijn.
 
Tot op heden gaat deze topic meer over de review dan, dat mensen akkoord geven om de units te bestellen. Ik zeg on topic maak een review dayline units aan en leg de vraag nog een keer hier neer of er interesse isStick Out Tongue Btw als iedereen individueel gaat bestellen haalt men de korting er niet uit.

Ze staan netjes man!
 
Zijn er nog mensen die interesse hebben in deze koplampen? ik dacht dat er wel meer mensen zouden zijn als ik zie wat ze kosten op marktplaats ben toch blij dat ik niet gewacht heb ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry man, ik moet even prioriteiten stellen waar ik eerst mijn geld naar toe laat gaan;)
Echter wil ik sowieso nog wel een setje, maar tzt zal ik er nog wel even op terugkomen (mocht je dan nog leveren;))
 
VW  6R  1.2TDI 
Sorry man, ik moet even prioriteiten stellen waar ik eerst mijn geld naar toe laat gaan;)
Echter wil ik sowieso nog wel een setje, maar tzt zal ik er nog wel even op terugkomen (mocht je dan nog leveren;))

Zolang ze voorraad hebben is het geen probleem en ach sinterklaas en zn broer de kerstman komen snel weer misschien zitten die lampen daar wel tussen
animaatjessinterklaas86547-1.gif
animaatjeskerstmis28977-1.gif
 
Zolang ze voorraad hebben is het geen probleem en ach sinterklaas en zn broer de kerstman komen snel weer misschien zitten die lampen daar wel tussen
animaatjessinterklaas86547-1.gif
animaatjeskerstmis28977-1.gif

Hahaha, ik weet wel zeker van niet! :lol:
Heb straks eerst een gat in m'n spaarpot dat dicht gespaard moet worden :roll:

Daarna klop ik graag bij jouw aan! ;)

edit: ik heb wat gedaan met jouw opmerking toen je mijn wagentje zag Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Er zijn toch al bij elkaar zo'n 6 a 8 mensen die hier interesse in hebben, 2 die ze al aangeschaft hebben inclusief ik zei de gek en een aantal die ze wel willen maar nog effe moeten wachten wegens financieel tekort. :mrgreen:
 
Heb jij trouwens nog nagevraagd bij dectane of je evt pallet korting kunt krijgen?;)
Ben benieuwd of je dan de prijs nog wat extra zou kunnen drukken:mrgreen:

Ja dat zou ik kunnen vragen maar ik denk niet dat ik dat doe er is wel belangstelling maar buiten graafie zijn er niet meer mensen die een bestelling daadwerkelijk plaatsen en de prijs is al best scherp als ik de prijzen ergens anders zie ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!