Inkoopactie lampen van Dectane

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op aanbevelen van gewoonjan.

Ik kan de lampen goedkoper krijgen even voor de duidelijkheid ik wil niet mis grijpen dus ik ga snel bestellen omdat ik ze zelf ook wil hebben en eigenlijk niet kan wachten. ;)
De prijs zal nu €269,- afhalen in Amersfoort bij verzenden komt daar weer verzendkosten bij.

Bij meer dan 5 bestellingen gaat er weer €5,- van af

Betaling moet voorruit geschieden doormiddels een iDeal link die je toegestuurd zal krijgen.
Mocht je ze willen bestellen stuur dan je gegevens incl. email adres per PM naar mij

Hoop dat dit duidelijk is

Gr. Djaggo

Chrome of Black
Garantie (vervalt bij inbouw van xenon bijvoorbeeld) Dectane zegt bij elke modificatie vervalt de garantie)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien ook wel leuk om te weten, hoeveel sets bestel je, welke variant, garantie...
en andere dingen als die er nog zijn:mrgreen:
Maar top dat je er een apart topic voor hebt geopend;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Zijn er nog meer producten die je zou willen hebben van de Dectane website en je wilt ook de lampen geef het even door dan doen we dat in 1 bestelling.

edit: voorraden zijn niet optimaal wat betreft andere producten bestel alleen voorradige producten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nog effe een update zoals ik al aan gaf ik ben ongeduldig en heb ze dus al besteld en betaald nu effe afwachten wanneer ze binnen komen
animaatjeszuchtendenwachtend54626-1.gif
 
Nog effe een update zoals ik al aan gaf ik ben ongeduldig en heb ze dus al besteld en betaald nu effe afwachten wanneer ze binnen komen
animaatjeszuchtendenwachtend54626-1.gif

Waarom heb je niet ff een weekje gewacht, wie weet zijn er meerdere die deze lampenunits ook willen scheelde toch weer wat geld alles is voor diegenen meegenomen.
Ik hoop niet dat je de verkeerde krijgt aangezien die prijs naar mijn weten voor de oude variant mocht gelden.
 
Waarom heb je niet ff een weekje gewacht, wie weet zijn er meerdere die deze lampenunits ook willen scheelde toch weer wat geld alles is voor diegenen meegenomen.
Ik hoop niet dat je de verkeerde krijgt aangezien die prijs naar mijn weten voor de oude variant mocht gelden.

Nee zijn de juiste producten heb net nog mail gehad ze worden morgen verstuurd ik heb een set extra besteld mocht er iemand ze ook snel willen hebben. En voor die 5 euro meer maakt voor mij niet uit.

Ik kan ze nog steeds bestellen dus dat is geen probleem zo lang de voorraad strekt ;)
 
Djaggo, wat betreft die extra set, ik wil ook wel snel die koplampen hebben maar heb de centen er even niet voor. :smile: Ik heb alles uitgegeven aan het renoveren van m'n badkamer. Ik moet eerst even een maandje flink sparen.

Die extra set raak ik wel kwijt, daar ben ik niet bang voor
animaatjesbang00726-1.gif
maar ga eerst de mijne installeren en dan verkoop ik die extra set en dan is het wie het eerst komt wie het eerst maalt
animaatjesgeld88559-1.gif
en mocht je volgende maand geld hebben dan kan ik het nog bestellen als het op voorraad is.

Maar omdat ik ongeduldig ben en ze al heel lang niet op voorraad waren wou ik niet lang wachten.
Mocht er een kans zijn dat ze niet meer op voorraad waren.
 
Even het hele topic doorgelezen op polo6rfreunde maar wat ik zo snel zie is dat de ledjes geen drl zijn maar parkeerverlichting. Wil je ze als drl dan moet je deze module kopen

http://shop.dayline.de/public/catal...1370&zid=04ef3f60-5539-4e32-9784-37e9b3710804

edit:

Ik vind de oude zelf mooier, jammer dat de hoogte regeling niet goed/niet werkt. Zal eens kijken hoe de anderen dit hebben opgelost

bc65fea9e3a93b0a-1.jpg


EDIT2: Dectane met angel eyes

2wbuv74-1.jpg


http://www.ebay.com/itm/13071688548...ries&cmd=ViewItem&hash=item1e6f5561f0&vxp=mtr
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat vraag je er voor Djaggo? En hoe zit het dan precies met de dagrijverlichting in de bumper? Dat blijft gewoon zoals het is en de dagrijverlichting in de koplamp gaat pas aan bij inschakeling van het stadslicht?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!