Inkoopactie lampen van Dectane

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alleen heb ik nog een paar vragen...

Hoe zit het nu voor xenon er in te monteren?
Ik heb momenteel een pilot pro line setje H7 lampen... Passen deze dan er gewoon in?

En wat zijn de verzendkosten van bij jou naar België?

Kan ik de ledjes ook instellen als drll via vagcom instellingen?
 
Alleen heb ik nog een paar vragen...

Hoe zit het nu voor xenon er in te monteren?
Ik heb momenteel een pilot pro line setje H7 lampen... Passen deze dan er gewoon in?

En wat zijn de verzendkosten van bij jou naar België?

Kan ik de ledjes ook instellen als drll via vagcom instellingen?

Ik en graafie hebben allebei xenon H7 erin gemonteerd enige nadeel is dat je geen garantie meer heb maar ik heb die gok gewoon genomen eerst kijken of alles werkt en dat deed het dus leds als drl moet mogelijk zijn alleen weet ik niet hoe zag wel iemand die zijn drl en stadslicht aan hadden en dus als drl gebruiken
en de verzendkosten zou ik even moeten opzoeken
 
Hoe bedoel je dat je geen garantie meer hebt?

Kan je ook een paar foto's uploaden van overdag(wat verdere afstand) en ook 's avonds(vanuit een paar hoeken)?
Ook van hoe het lichtbeeld is,... Werkt de hoogte regeling ook goed?

Schijnen de ledjes overdag wel hard genoeg om op te vallen?
Ik heb gelezen dat je er een module kunt op plaatsen zodat de ledjes al drl functioneren?
Ik las ook dat je problemen had met het afstellen van de koplampen en een foutmelding kreeg op de boordcomputer...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!