Inklapbare spiegels en vrieskou

Gezien dit mijn eerste auto is met automatisch in- en uitklapbare spiegels heb ik een vraag.
Is het verstandig bij temperaturen onder het vriespunt de in- uitklapfunctie uit te zetten?
Of maakt niet niets uit en hebben de motortjes daar geen last van? :sweatsmile:
daar zat ik dus ook laatst over na te denken. ik laat mijn spiegels, op automatisch inklappen staan. ik neem aan dat volkswagen hier ook rekening mee heeft gehouden?
 
Volkswagen  Polo AW (2G)  1.0 TSI 95pk 
Ik heb nu inderdaad automatisch inklapbare spiegels uitgezet vanochtend. Ik merkte dat het motortje het niet erg leuk vond en hoorde dat ze moeite hadden met uit klappen door dat het gevroren had. De Polo was meer wit dan blauw! Zag er wel gaaf uit, maar een rot werk om die auto weer ijsvrij te maken :sweatsmile:
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Ik heb nu inderdaad automatisch inklapbare spiegels uitgezet vanochtend. Ik merkte dat het motortje het niet erg leuk vond en hoorde dat ze moeite hadden met uit klappen door dat het gevroren had. De Polo was meer wit dan blauw! Zag er wel gaaf uit, maar een rot werk om die auto weer ijsvrij te maken :sweatsmile:
hahaha, snap ik. Ik wil ze graag ingeklapt hebben, maar ik ben er dus bang voor, dat het motortje hier niet tegen kan. Ik ga het dan ook maar uitzetten.
 
Volkswagen  Polo AW (2G)  1.0 TSI 95pk 
hahaha, snap ik. Ik wil ze graag ingeklapt hebben, maar ik ben er dus bang voor, dat het motortje hier niet tegen kan. Ik ga het dan ook maar uitzetten.
in 10 jaar en verschillende auto's ook met min 20 nog nooit uitgezet en nog nooooit een motortje overleden, niet zo bang zijn hoor.
een fabrikant gaat iets ontwikkelen en bij -3 knalt het uit elkaar dat denk ik niet he....
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: VW_Polo_AW_Highline
Ik had het automatisch inklappen uitgezet tijdens de vrieskou.

Heb helaas al eens een hele spiegel moeten laten vervangen omdat het tandwieltje daarin kapot was gegaan.

En die dingen zijn niet goedkoop.
 
Volkswagen  Polo  1.4 BlueGT 180pk Vagtechniek 
  • Wow
Waarderingen: Thomaskol
Ik had het automatisch inklappen uitgezet tijdens de vrieskou.

Heb helaas al eens een hele spiegel moeten laten vervangen omdat het tandwieltje daarin kapot was gegaan.

En die dingen zijn niet goedkoop.
Ik heb het ook uitgezet tijdens de vrieskou inderdaad. Nu weer aangezet omdat het nu niet meer zo koud is.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!