Inbraak weg radio;-(

Voor 350 zal dat niet met bon zijn, dealer prijs is 2000+. Gewoon een gejatte unit van MP. Werken overigens net zo goed. :roll:

Jammer, bij mij hebben ze het recent ook geprobeerd, is ze niet gelukt i.v.m. me pa die direct op het alarm reageerde. Ik haal mijn RNS510 er nu voorlopig uit s'avonds. Je kunt er donder op zeggen dat ze weer komen, het is een klusje van niks om uit de meeste recente VW's de radio te ontvremen!

Wanneer een auto alarm af gaat bij ons in de straat reageer ik er ook gelijk op...ik ga gelijk bij het raam kijken (mocht het de dievengilde zijn) dan gelijk naar buiten rennen!!

doe je dat nu elke keer die radio eruit halen? vervelend...maar goed als dat de enige manier is om die flikkers weg te houden...dan moet het maar
 
De vieze ******leijers :oops: :|:cry: hebben in nog geen jaar weer ingebroken ben het goed zat hoop alleen dat mn verzekering niet te moeilijk gaat doen mocht ik er weer 1 aanschaffen dan net als Vissa s ávonds er lekker uithalen tot dan de standaard radio.
 
Idd triest volk dit, mijne is er van de week ook uitgejat... Hoe zijn ze in polo gekomen? Bij mij hadden ze het slot geforceerd... Zet er nu een blind plaat in net als de andere kant...

Nou de vorige keer was het rubber een beetje verbogen en naar wat ik denk met een ijzerdraad de CV de deuren opengemaakt maar hadden ze de radio/navigatie er netjes eruit gehaald gewoon de kabels los gemaakt maar deze keer zag ik geen schade niks ik snap nu nog niet hoe ze binnen zijn gekomen maar hebben ze de draden geknipt de SUKKELS terwijl je ze gewoon los kan maken.

Voorlopig geen nwe radio erin heb er even genoeg van gebruik mn navigatie op mn telefoon wel volgende auto wordt zeker geen VAG
Ze worden veel te makkelijk gestolen ik snap wel dat andere merken ook radio's worden gestolen maar VAG staat als een paal boven water op nummer 1 ze maken het de dieven veel te makkelijk.

p.s. zeg ik nu todat er weer een leuke vag te koop staat ;)
 
Ahh dat is idd kut, had wel al gelezen dat polo's makkelijker open te breken zijn als b.v. een touran of een caddy... Maar hoe ze het doen is mij ook een raadsel.. Het blijft gewoon kut als andere mensen niet van je spullen af kunnen blijven....

Maar heb je er geen safelock op zitten? Dan kan je iig je deuren van binnenuit niet open krijgen als hij op slot staat..
 
Gaat echt nergens over dit! Ik moet zeggen dat ik 2,5 jaar met een rns310 in me octavia rond gereden heb en gelukkig nooit last van gehad. Volgens mij gaat het ze echt om de 510serie. Succes met de afhandeling boys!
 
Ik heb een navigatie lock op mijn rns310. Dan is de navigatie uit het zicht en (bijna) niet meer te jatten. Ik zeg bijna, want met grof geweld slopen ze toch alles eruit. (Denk aan die polo in Beverwijk die laatst helemaal is gestript...)

vw_navilock-2.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!