Inbraak weg radio;-(

Morgen wordt de schade gerepareerd nieuw raamrubber en kabeltje valt dus allemaal mee gelijk mijn ouwe radio er maar weer in doen en opzoek naar een nieuwe.

Welke autoradio zal ik nemen iemand een idee? :confused:
 
Erg dit! Laat je je radio niet beter opnemen in je verzekering? als ik zo een duurdere(of duur uitziende) radio in mijn auto had zou ik die gewoon laten meeverzekeren tegen diefstal, heb je minder problemen achteraf als dit gebeurt :)
 
Ja mijn radio is gelukkig ook verzekerd tegen diefstal :mrgreen: doe wel een oude radio er in en er komt een camera op afstand in als ik een nieuwe koop

@Polobm6r ik wil altijd alles met bon ivm de verzekering ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor 350 zal dat niet met bon zijn, dealer prijs is 2000+. Gewoon een gejatte unit van MP. Werken overigens net zo goed. :roll:

Jammer, bij mij hebben ze het recent ook geprobeerd, is ze niet gelukt i.v.m. me pa die direct op het alarm reageerde. Ik haal mijn RNS510 er nu voorlopig uit s'avonds. Je kunt er donder op zeggen dat ze weer komen, het is een klusje van niks om uit de meeste recente VW's de radio te ontvremen!
 
Voor 350 zal dat niet met bon zijn, dealer prijs is 2000+. Gewoon een gejatte unit van MP. Werken overigens net zo goed. :roll:

Jammer, bij mij hebben ze het recent ook geprobeerd, is ze niet gelukt i.v.m. me pa die direct op het alarm reageerde. Ik haal mijn RNS510 er nu voorlopig uit s'avonds. Je kunt er donder op zeggen dat ze weer komen, het is een klusje van niks om uit de meeste recente VW's de radio te ontvremen!

Deze komt uit een polo van iemand die ik ken is gewoon dealer radio
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!