Inbouwenn Xenon verlichting regio Limburg

Beste mede Volkswagen rijders,

Ik ben van plan om de Xenon verlichting die wordt aangeboden door ons forumlid Graafie van hem over te nemen: http://forum.mypolo.nl/exterieur/9782-te-koop-set-h7-koplampen-en-xenonsetje-4300k-xenonlamp-nl.html

Ik zit echter zelf met het probleem dat Graafie ergens in het hoge noorden van het land woont en ik bijna in het uiterste zuiden van Nederland woon. Nu is mijn vraag zijn er hier forumleden die voor mij deze Xenon verlichting kunnen inbouwen in de regio Limburg gezien ik zelf niet veel verstand van heb en het liefste zelf van auto elektronica af.
 
Volgens de verkoper Graafie kan hij alles zover voorbereiden van de H7 set dat er alleen de originele set eruit gehaald moet worden en vervolgens de nieuwe set erin te bouwen.
 
Het kan aan mij liggen, maar de set die Graafie aanbied is toch enkel de xenon lampen? Ofwel de originele halogeen lampen er uit, xenon lampen erin ballasten aansluiten en klaar?

Ik kan hem helaas niet inbouwen maar ik ben wel heel benieuwd naar de longcode, als je hem ingebouwd zou hebben. Succes met inbouwen!
Longcode gaat hij dus niet nodig hebben ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!