iichels VW Passat B8 2.0 TSI 4x4 DSG

Ja hoor GTE uit 07/2000 ook in Onyx, de facelift maar net niet de nieuwe Logo’s en de nieuwe Climatronic.
die zijn er pas vanaf produktie 08/2000.

Met alle opties, alleen helaas geen zwarte hemel. Daar snap ik niets van bij de GTE met R pakket. Is schijnbaar een keuze die je apart moet aanvinken.

Verheug me er al op, volgende week ophalen en meteen invoeren dan…….

Hele mooie Passat maar uit 07/2000 ?
 
TPMS sensoren gescoord voor de nieuwe wielen.
Nieuwe type achterlogo zodat de 2.0 TSI 4Motion eraf kan. Trekt toch racerij en da's zielig voor de tegenstander.
En voor de zijschermen ipv de 4Motion een paar R-Line logo's gehaald. Zat op een Polo in Eindhoven, kon ik zo meenemen

Geintje @Max1996 Stick Out Tongue
 

Bijlagen

  • 2022-12-30 20.44.19.jpg
    2022-12-30 20.44.19.jpg
    980.3 KB · Weergaven: 77
TPMS sensoren gescoord voor de nieuwe wielen.
Nieuwe type achterlogo zodat de 2.0 TSI 4Motion eraf kan. Trekt toch racerij en da's zielig voor de tegenstander.
En voor de zijschermen ipv de 4Motion een paar R-Line logo's gehaald. Zat op een Polo in Eindhoven, kon ik zo meenemen

Geintje @Max1996 Stick Out Tongue
Haha heerlijk dit, ik moest lachen! Mooie upgrades weer!
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 498pk 
  • Leuk
Waarderingen: JelleR en Sal
Nieuwjaarsdag, vrij, geen kater, vrouw is skien en droog en warm weer. Dus wat doe je als je iichel bent? Juist, knutselen!

Achterbumper eraf gehaald om de zogenaamde J938 te installeren (je weet wel).
Dat is de antenne voor de 'Easy Open' functie op auto's met kessy, als je je voet in de juiste elegante manoeuvre onder de achterbumper manoeuvreert gaat de kofferklep open.
Dus de antenne zit op z'n plek, een beetje zoeken hoe het allemaal past want het enige voorbeeld dat ik had was van een 2.0 TDI met 'maar' 2 pijpjes rechts.
Maar uiteindelijk zit het er best netjes onder.

Zoals al gezegd heb ik de R-Line logos van Max erop geplakt en op de achterkant staat nu mooi, ruim Passat ipv een half boek met 2.0 TSI 4Motion.
't is een snelle auto, maar dat hoeft niet iedereen al te zien en ik hoef er niet de hele dag mee te pronken. Alleen als er een GTI'tje naast staat bij het stoplicht...

3G9853687C + 3G8853688 + 3G8853689 voor de logos
3G0962239E antenna
3G0962243C module
3G0962283A bracket
4H0973704 connector

To be continued...
 

Bijlagen

  • J938 iichel.jpg
    J938 iichel.jpg
    1.4 MB · Weergaven: 93
  • 3G8853688 3G8853689.jpg
    3G8853688 3G8853689.jpg
    1.1 MB · Weergaven: 92
  • 3G9853687C.jpg
    3G9853687C.jpg
    1.5 MB · Weergaven: 92
Laatst bewerkt:
Audi TTS 8S 4-pots remmen voor, plug en play op een 340mm schijf wat de Golf 7R/Passat 7R heeft.
Achteras heeft dezelfde remmen maar dan rood. Even nadenken of ik ze rood houd of een andere neutralere kleur.
Netjes hoor.
Ik vind zwart wel een mooie kleur voor uw remmen.
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
TPMS sensoren gescoord voor de nieuwe wielen.
Nieuwe type achterlogo zodat de 2.0 TSI 4Motion eraf kan. Trekt toch racerij en da's zielig voor de tegenstander.
En voor de zijschermen ipv de 4Motion een paar R-Line logo's gehaald. Zat op een Polo in Eindhoven, kon ik zo meenemen

Geintje @Max1996 Stick Out Tongue
Ik zou je graag uitdagen voor een klassiek race'je bij het stoplicht, zien we dan wel voor wie het zielig is Stick Out Tongue.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!