Voorstellen iichels Polo 6R project

je moet je natuurlijk nooit gaan vervelen, dus dit wordt mijn winter project Big Grin

electrische handrem

op de achteras ga ik porsche ZR17 remmen zetten, waar geen handrem op zit. dus ik ben redelijk vrij met het kiezen van wat ik dan als handrem ga gebruiken... electrisch of mechanisch. mijn huidige WRC remklauwen kan ik natuurlijk ook gebruiken, maar ik dacht... dan maar meteen leuk doen.

en als het meezit kan ik de middenconsole vakken van de golf 7 ook overzetten
Heb je nog iets speciaals nodig voor auto hold?
Ik weet dat het gruwelijk irritant is voor remblokken vervangen, omdat je met software de remcilinders 'los' moet krijgen. :rolleyes:
 
@iichel Die diesel is inmiddels wel aardig achterhaalt! in de huidige roerige tijd past toch wel een echte 2.0TSIStick Out Tongue of juist de aandrijflijn van een GTE of E-golf :mrgreen:
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Super dik dat nieuwe stuur! Ik zie overigens dat jij je cruise control snelheid in je display tussen de tellers kan weergeven. Is dit te coderen in een blue GT of moet je hier een Amarok teller voor hebben?
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI JD: 200pk en 340nm 
Super vette wagen!! Ps hoe heb je de Stuurverwarming aan de praat gekregen? Zou het te doen zijn door 2 dunne draadjes langs de wikkelveer te laten lopen? Voor zover ik het kan bekijken is er alleen een massa en een 12v nodig dan zou de module de rest moeten doen of heb ik dat nu totaal mis?
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi 105pk 
Super vette wagen!! Ps hoe heb je de Stuurverwarming aan de praat gekregen? Zou het te doen zijn door 2 dunne draadjes langs de wikkelveer te laten lopen? Voor zover ik het kan bekijken is er alleen een massa en een 12v nodig dan zou de module de rest moeten doen of heb ik dat nu totaal mis?
Ik heb er een wikkelveer op gebouwd van een golf 7 die het fabriek af heeft
 
  • Leuk
Waarderingen: Grey tdi
daa3U3e.jpg


Nieuwe design R-Line logo erop gezet. Een beetje van jezelf, een beetje van maggi Bison
 
  • Leuk
Waarderingen: DaaNiuM en JelleR
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!