iichel zocht fotos: Polo 6C ACC radar

iichel

Exclusive lid
12,863
4
8,079
283
Ik ben op zoek naar fotos van de ACC radar in de onderste grill van de voorbumper.
Het doel is om erachter te komen hoe de ACC radar beugel vast zit aan de rest van de auto.

De beste plaatjes in ELSAWin die ik kan vinden zijn de volgende:

Screen Shot 2017-07-24 at 20.29.51.png

Als je wat fotos hebt van de voorkant, zou erg mooi zijn. Als je wat fotos hebt met de onderste grill verwijderd ben je een held.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruiter91 en Maik
Ik ben op zoek naar fotos van de ACC radar in de onderste grill van de voorbumper.
Het doel is om erachter te komen hoe de ACC radar beugel vast zit aan de rest van de auto.

De beste plaatjes in ELSAWin die ik kan vinden zijn de volgende:

Screen Shot 2017-07-24 at 20.29.51.png

Als je wat fotos hebt van de voorkant, zou erg mooi zijn. Als je wat fotos hebt met de onderste grill verwijderd ben je een held.

Ga je dit inbouwen in je 6R?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6TDI 90PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!