IbifaHo Polo 6r
IbifaHo Polo 6r

Ibifa Ho :: 2010 Volkswagen Polo

Merk
VW
Model
Polo 6r
Uitvoering
Comfortline
Kleur
CandyWit
Bouwjaar
2010
Net het onderhoud van de polo gedaan, alle filters + olie. Olie zat er nog 'maar, 23000 km in maar was hoog nodig! Nu terug long life in maar ik ga ze toch elke 15000 vervangen ipv de 30000.

De polo moet voor eind juni ook gekeurd worden dus vooraan 2draaien naar boven doen, achtereen de regelmoer weer tussen, uitlijnen en meteen laten keuren als verlaagd voertuig. Zijn we daar ook vanaf.
 
Denk er wel aan dat de standaard banden (Conti Ecocontact) ook gemaakt zijn voor brandstofbesparing. Als ik mijn winterbanden erop leg (185/60/R15) is het ook 5.5/6L per 100km. Zelfde maat, meer verbruik.
 
Shit, heb de polo iets te hard gewassen!

_DSC0741 by Ibifa Ho, on Flickr

Ze heeft laatste tijd goed dienst gedaan als verhuisauto. Big Grin Ook beslist dat de polo nog minstens 2 jaar blijft, nu dat ik met de vriendin een app huur krijgt dat natuurlijk voorang. En de polo heeft een nieuwe slaapplaats. Met dat ik nu 3/4 van de tijd in centrum Gent ga wonen is een garage niet overbodig.

10500480_10203457069443053_2930430478251632577_n.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!