IbifaHo Polo 6r
IbifaHo Polo 6r

Ibifa Ho :: 2010 Volkswagen Polo

Merk
VW
Model
Polo 6r
Uitvoering
Comfortline
Kleur
CandyWit
Bouwjaar
2010
in het weekend naar vagfest gegaan & op de parking stond een polo van iemand die ik ken vanop een ander forum. Hij heeft een mooie foto gepakt!

DSC_3773_B_kl.jpg
 
Amai heel mooi met deze velgen;) We zouden beter eens afspreken in België dan zullen we de Belgische Polo's eens kunnen zien:)Want die meetings in Nederland zijn altijd zo ver voor de Belgen zoals ik in w-vl ;)
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
Vandaag nog wat aan de Polo bezig geweest. Achterste deur pannelen ook gedempt (eindelijk!, want rammelden nog te veel) en een originele vw armsteun geïnstalleerd (diie uit mijn moeder haar polo genomen. Zij is redelijk klein waardoor haar zetel redelijk naar voren staan en de armsteun niet kan gebruiken dus zij heeft nu mijn bekerhouder gekregen. Big Grin)

Uitbouw uit mijn ma haar polo & inbouw in mijn Polo ben ik er een uurtje aan bezig geweest. Makkelijk klusje eigl.

Ik heb natuurlijk geen foto's gemaakt van het eindresultaat haha, maar denk wel dat iedereen weet hoe het eruit ziet.

Ook nog wat foto's genomen naast mijn ma haar polo.



http://i1363.photobucket.com/albums/r713/IbifaHo/DSC_0630_zpsac8d9902.jpg?t=1376923715



En vagfest edition Sint-Stevens-Woluwe :grin::



Heb wel foto's genomen tijdens de werken, dus zal eens een handleiding maken. Denk wel dat er nog mensen zijn die dat willen steken.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!