Voorstellen Humphrey89 - Polo 6R BlueMotion

Hallo mede VW POLO rijders!

na ooit al eens een POLO 6N te hebben gereden ben ik sinds gister weer in het bezit van een POLO. De specs:

Volkswagen Polo
01-2012
1.2 bluemotion
Brilliant Schwarz
125.000KM

ik heb deze auto voor een mooie prijs kunnen overnemen van de eerste eigenaar. Er zit echter wel wat schade aan zowel de achterbumper en aan de lip onder de voorbumper (rechtsvoor). Zelf ben ik niet technisch aangelegd maar graag wil ik de buitenkant weer mooi krijgen. Om dit bij de dealer (Broekhuis Zwaag) te laten doen...nee dat is mij te duur. Ik hoop dan ook dat ik hier meer info kan vergaren over de mogelijkheden. Op dit moment heb ik twee vragen;

1. is de achterbumper nog te herstellen of zal deze vervangen moeten worden?
2. Zijn deze lips los te koop en makkelijk te de- en monteren?

Alvast bedankt! Gr. Humphrey
 

Bijlagen

  • 2529FE54-8647-4817-B803-3038E349AB1D.jpeg
    2529FE54-8647-4817-B803-3038E349AB1D.jpeg
    1.7 MB · Weergaven: 82
  • 9521CFD0-EC21-46B9-AECF-00EC21A121EF.jpeg
    9521CFD0-EC21-46B9-AECF-00EC21A121EF.jpeg
    2.1 MB · Weergaven: 81
Volkswagen  Polo 6R  1.2 bluemotion 75PK 
  • Leuk
Waarderingen: Luusje
Hoi 6RMike, bedankt voor het welkom en de snelle reactie. Morgen zal ik even langs het lokale herstelbedrijf rijden voor een prijsopgave voor de achterbumper. Dit is een kleine ondernemer die eigenlijk altijd vele malen goedkoper is dan de grote bekende autoschade herstelbedrijven.

Fijn dat die lip onder de bumper los te verkrijgen is. Kan hem nu enkel voor linksvoor vinden op autodoc. Weet jij misschien of dit wel het juiste onderdeel is?
Thanks!!
 

Bijlagen

  • 6182A11D-E75B-4EF7-99F2-34731CCF4276.png
    6182A11D-E75B-4EF7-99F2-34731CCF4276.png
    262.3 KB · Weergaven: 20
Volkswagen  Polo 6R  1.2 bluemotion 75PK 
Welkom!

die lipjes heeft alleen een blue motion.
Je kan ze er ook af halen en gewoon weg laten. Dan heb je gewoon een standaard bumper.

Ik zou voor de achterbumper even op de onderdelen lijn of marktplaats kijken.
Ik denk dat je een standaard achterbumper in het zwart vrij makkelijk en goedkoop kan kopen.
Even kleur nummer opzoeken en zoeken maar haha.
 
Hoi Robin, eraf halen en weglaten is ook zeker een optie maar mijn voorkeur gaat wel uit naar rijden met. Mede de looks van de bluemotion (met spoilers en lips) hebben mij overtuigd van de aanschaf van dit model. Gr.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 bluemotion 75PK 
Voorkant zou ik laten zitten en beide lippen eraf halen.
Voor de achterbumper zou ik gewoon even op marktplaats kijken voor polo 6r achterbumper kleurcode LO41.
Ik had laatst nog een achterbumper verkocht voor 90 euro in de kleur die jij nodig hebt, kwam er maar niet vanaf.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 9959
Voorkant zou ik laten zitten en beide lippen eraf halen.
Voor de achterbumper zou ik gewoon even op marktplaats kijken voor polo 6r achterbumper kleurcode LO41.
Ik had laatst nog een achterbumper verkocht voor 90 euro in de kleur die jij nodig hebt, kwam er maar niet vanaf.

@remon: zal je net zien! Maar top voor jou dat hij weer weg is. Snelle bak heb je zie ik, Nice!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 bluemotion 75PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!