Hulp gezocht kabels BCM aansluiten tegen vergoeding- midden NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Airknight

Actief lid
Hallo,

Wie kan mij helpen?

Ik heb alweer een poosje geleden de originele kabels voor mijn zoon zijn Xenon lampen getrokken, maar die moeten nog steeds in de BCM juist aangesloten worden.

Ik weet wat er aangesloten moet worden, maar door veel rugklachten het afgelopen half jaar zie ik nogal tegen dit klusje op.
ook het uitpinnen met een terminal tool ben ik nog steeds niet echt handig in, waardoor ik dan nog langer op zijn kop onder het stuur hang.....

Wie kan mij uit de brand helpen tegen een redelijke vergoeding?

Alvast dank voor jullie reacties!

met vriendelijke groet,

Henry

Audi A6 C8 55 TFSI-e | Audi A5 Cabriolet 3.0 TFSI | Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI BM 
Is al opgelost.
Wegens gebrek aan belangstelling toch maar zelf op zijn kop in de auto gekropen. 2 uurtjes later was alles weer gefixt.
Alleen de Meet & Greet in Amersfoort gemist.
In tegenstelling tot de vorige keer (tip van een engels forum) de voorstoel uitgebouwd, en dat was een stuk comfortabeler!
geen centje pijn met rugklachten dit keer, gelukkig.

Audi A6 C8 55 TFSI-e | Audi A5 Cabriolet 3.0 TFSI | Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI BM 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Ik lees dit topic eigenlijk een beetje te laat,

Ik weet niet precies hoe het onder het dashboard van een 6r zit hier heb ik zelf nog niet veel in geprutst,

Maar bij diverse Skodas was er redelijk ruimte indien de bcm gewoon gedemonteerd word.
Het blijft altijd een beetje Friemelen, en echt super voor je rug is het ook niet :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!