Hulp bij zoeken onderdelen.

 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Ahh kijk daar hebben we wat aan !!

Dus eigenlijk de oplossing is gewoon een RNS 315 aan te schaffen.

Verschillen de RNS310 en 315 heel erg in prijs ? Anders ruil ik hem gewoon in tegen een 315 uiteraard.

Zou een 310 niet kunnen werken met een BT module aan de achterkant ? Dat zei een vriend van me namelijk.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
En als ik die erin zet hoe bel ik dan, via me rns scherm ?

En audio bluetooth werkt dan ook gewoon ?

En wat brengt dat schermpje van mij nog op ? Anders gooi ik die ook in de verkoop.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Op marktplaats staat jouw adapter ook voor ongeveer dezelfde prijs. Ik kan gewoon bellen en contacten zoeken via RNS en audio ook gewoon via RNS. Je kunt alleen geen tracks skippen enzo op de RNS, dat moet je wel blijven doen via je telefoon. Heb zelf een Apple watch dus zo bedien ik mijn muziek onderweg, hoef ik niet steeds naar mn telefoon te graaien hehe
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2TSI 130PK Vagtechniek DSG7 
Een slotje van je armsteun van AliExpress is een drama. Ik heb er eentje gehad, maar nooit goed werkend gehad.

Mocht je tegen hetzelfde probleem aanlopen dan raad ik die van TuneMyEuro.com aan.

Nieuw onbreekbaar armsteunklepje uit de USA van TuneMyEuro.com / FixMyVW.com ontvangen en gemonteerd. Goed spul voor $18 en snelle levertijd (9 dagen).

2ADD0B32-2E8B-4523-BC10-3211DDD49CD1.jpeg
59FF5F94-3886-4B35-8AC5-810C48246DCE.jpeg
 
Goedenavond once again mannen!

Nog steeds druk op zoek naar een cradle.... Nu denk ik dat ik er 1 heb? Graag jullie mening, er staat namelijk dat die voor apple iphone 4 is ???

 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!