Hulp bij zoeken onderdelen.

Goedenavond !

Mijn naam is Mitch en ben sinds vrijdag eigenaar van een Polo 6R uit 2010.

Ik heb alleen 3 vraagjes waar ik zelf echt totaal niet uitkom dmv google...

Er zit een ingebouwde armsteun in bij mij, het betreft de volgende link ; https://vdxl.im/woger_image/150004/main_amazon_im/channel/webshop/action/hd/image.jpg
De knop waarmee de armsteun sluit en waar mee je hem open doet is alleen een puntje afgebroken, ik wil hier een nieuwe voor maar ik heb heel google al afgespeurd en kan niets vinden. De armsteun (bovenste gedeelte) kan nu gewoon open maar hij ligt als het ware op het onderste gedeelte van de armsteun, en daar irriteer ik me aan.

Het volgende punt is dat er een stukje van mijn voorspoiler(????) is afgebroken. Onder mijn ''echte'' bumper van wielkast tot wielkast, zit nog aan beide kant een ''uitstulping'' en LV (Als je in de auto zit) is die afgebroken, dit wil ik ook dolgraag gefixt hebben. Ik vind op internet wel hier en daar wat dingen, maar ik heb echt geen idee of dat is wat ik nodig heb..

En het laatste punt, ik heb een bluetooth carkit er in zitten, helemaal netjes weggewerkt is totaal niet storend. Hier werken alle telefoontjes die ik krijg etc gewoon op. Ik krijg alleen geen bluetooth audio op mijn RNS310, een vriend zei dat ik daarvoor een speciale module(????) voor moest bestellen? Weten jullie hier wat meer van af, zo ja wat kost dat inclusief inbouwkosten en dergelijke ?

Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen, ik hoor het graag !

Met vriendelijke groet,

Mitch.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  • Leuk
Waarderingen: Sal en Tarabass
Kijk geweldig ! Voor dat geld ga ik het gewoon is ff proberen idd.

Naar mijn mening heb ik nog een los onderdeel ONDER mijn bumper zitten, dus idd een lip.

Ik zal morgenmiddag even een foto hierop zetten van hoe het er uit ziet.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Ik heb ff ingezoomd op een foto die ik toevallig had.

Rechts onder als je goed kijkt zie je wat ik bedoel, dit is naar mijn wetenheid 1 geheel met de linker ''lip''.
 

Bijlagen

  • WAGE SCHADE.jpg
    WAGE SCHADE.jpg
    155.8 KB · Weergaven: 31
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Ja klopt helaas is het je bumper, dat is een geheel. Zou je nieuwe bumper moeten kopen. Je zou voor 2e hands kunnen kijken. Zou wel voor origineel gaan, worden namelijk ook replica's aangeboden.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Aii helaas. Ik had gekeken en het leek met clipjes vast te zitten in de bodemplaat. Dit is dus helemaal niet zo?..

Wat kost een bumper ongeveer ? In mijn kleur etc.
Dan ga ik uit van een nieuwe, als deze prijs meevalt uiteraard.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Dan ga ik ze er ook lekker onder vandaan halen, irriteer me best wel aan die 'schade'. Ff kijken hoe ik dat loskrijg maar moet wel goed komen !

Nog 1 vraag, een vriend van me zei dat het verstandig is als ik me roetfilter verwijder, wat zijn hier de meningen over ? Hij had als onderbouwing dat dit de motor vast KAN laten lopen.

Bedankt voor de hulp mannen :).
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Euhm, ik heb een heel ander soort radio.. ik snap er nu helemaal niks meer van..

Hierbij een foto van mijn radio.

Hoe update ik trouwens die kaarten voor me navigatie???
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190827-135854_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20190827-135854_WhatsApp.jpg
    103.1 KB · Weergaven: 15
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Kijk eens onder de bijrijders stoel of daar een bluetooth module ligt. Ik heb zelf ook telefoonvoorbereiding en kon wel bellen via bluetooth maar geen audio streamen. Toen ik overging op de RNS310 kon ik wel audio streamen. Als jij ook een RNS310 hebt moet je ook een bluetooth module hebben volgensmij.

Updaten van de navi moet met het vervangen van de SD-kaart. Kun je bij de dealer kopen voor €99 of op marktplaats voor ongeveer de helft. Ik heb zelf de kaarten online gedownload en een SD-kaart vanuit china laten komen met het juiste serienummer.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2TSI 130PK Vagtechniek DSG7 
Onder de bijrijdersstoel ligt inderdaad een BT module. En ik kan geen kaarten downloaden en die op de SD kaart zetten ?
Ik dacht eerst ook dat ik die zo kon downloaden en kon zetten op een SD kaartje. De RNS accepteert de kaart alleen niet als de SD-kaart geen bepaald serienummer heeft (CID). Het CID is gekoppeld aan de versie van de kaarten.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2TSI 130PK Vagtechniek DSG7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!