Hulp bij zoeken naar entertainmentscherm Polo 6R

Hopelijk kunnen jullie mij advies geven.

€ 165,53 16%OFF | Dsp Ips 2DIn Android 10 Auto Nodvd ''Hd Voor Vw Polo Golf 5 6 MK5 MK6 Jetta Passat B6 Touran sharan Gps Navigatie Radio Rds Tpms

Gisteren heb ik een AliExpress scherm ingebouwd, allemaal leuk en aardig...maar wat is dat ding abnormaal traag qua opstarten, Apps openen, navigatie wat vertraagd werkt, Waze loopt vast.....al met al dus absoluut niet wat ik zoek.

Iemand in de prijsklasse van ongeveer 200 euro die een beter alternatief heeft? Een systeem dat wel vloeiend/soepel werkt, waze wel werkt, android auto wel gewoon werkt?

Mijn wagen is een Polo BM (2011)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
De recensies zijn wel goed zo ver er recensies zijn.
Heb je de verkoper al eens een berichtje gestuurd?
Misschien is er een software-update of refund mogelijk

Ja vanmiddag een bericht naar de verkoper gestuurd en zal vast nog een reactie krijgen. Hopelijk zal hij een oplossing vinden want recensies zijn inderdaad positief. Een refund zal tot de mogelijkheden zijn aangezien ik binnen 15 dagen kosteloos kan retourneren (alleen moet wel de verzendkosten voor rekening nemen naar polen)
Als je de specs zo ziet, lijkt het een miskoop? Kan ik voor dat bedrag beter krijgen? Of moet ik dan echt een stap omhoog qua budget?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Ik ben niet zo in de specificaties thuis.

Maar je moet wel weten dat zo een systeem nooit zo snel wordt als een telefoon oid.
Je moet toch wat geduld blijven hebben.
Zelfs bij nieuwe autos is het systeem redelijk langzaam.

Soms staat er in de instellingen een functie van “shutdown” ofzo kijk even wat je hiermee kan.

Mijn radio blijft op een soort stand-by staan.
Hierdoor heb ik direct muziek ect bij het opstarten van de auto.
 
Ik heb ook zo een radio,deze gaan alles inladen bij het opstarten zoals gps en ik heb er twee usb sticks aan hangen,verder ben ik heel tevreden over deze radio,en hij blijft nergens hangen,alles werkt perfect maar je moet geduld hebben met opstarten.
 
Volkswagen  Polo 6 r  1.2 tsi 105 pk 
De snelheid van het schermpje hangt deels ook van je telefoon af. Ik had privé een Galaxy s7 en nu een IPhone 11, echt een wereld van verschil qua snelheid. Weliswaar wel bij een discover media van mijn 6c
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!