Item pictogram

Huidige VCDS opties Volkswagen Polo 6C

Op de polo 6R is misschien een andere mogelijkheid. Maar dit moet ik testen met een polo 6R hier voor de deur heb nog ene andere stukje software waar ik ook veel mee kan en misschien is daar de mogelijkheid er wel mee aangezien deze dieper gaat dan VCDS.

Daarnaast de volgende optie ook gedaan:

LED kenteken verlichting geplaatst en deze minder fel laten branden aangezien de leds te veel licht gaven op de weg. Deze gedimt

US lights op de knipperlichten en deze altijd aan of alleen aan als DRl gedragen word en uit bij dimlicht:
10915222_770536429683354_2973988974986430117_n.jpg


Achterlicht aangepast:
10926377_770534553016875_4586272580366801879_n.jpg


DRL dimmen bij gebruik van knipperlicht door elke gewenst percentage:
Binnenverlichting mee aan met CH/LH en nog tal van andere verlichting instellingen.
 
Op de polo 6R is misschien een andere mogelijkheid. Maar dit moet ik testen met een polo 6R hier voor de deur heb nog ene andere stukje software waar ik ook veel mee kan en misschien is daar de mogelijkheid er wel mee aangezien deze dieper gaat dan VCDS.

Daarnaast de volgende optie ook gedaan:

LED kenteken verlichting geplaatst en deze minder fel laten branden aangezien de leds te veel licht gaven op de weg. Deze gedimt

US lights op de knipperlichten en deze altijd aan of alleen aan als DRl gedragen word en uit bij dimlicht:
10915222_770536429683354_2973988974986430117_n.jpg


Achterlicht aangepast:
10926377_770534553016875_4586272580366801879_n.jpg


DRL dimmen bij gebruik van knipperlicht door elke gewenst percentage:
Binnenverlichting mee aan met CH/LH en nog tal van andere verlichting instellingen.


Dank dat ik maar is een keer een afspraak ga maken met je.
wel benieuwd wat er allemaal mogelijk is met mijn polo.
wat zijn de kosten...?
 
Nieuwe opties bij de lijst gevonden weer:

Dimmen van de Waarschuwingslicht schakelaar
Piep bij openen en sluiten en aanpasbaar in het menu
Mistlampen op zelf ingestelde waarde ( felheid) mee laten branden met de dagrijverlichting
 
  • Leuk
Waarderingen: Marvi Jansen en Eric6r
super mooi eindresultaat dankzij TCL. Heb de volgende opties toegevoegd:
Dimmen van de Waarschuwingslicht schakelaar
Piep bij openen en sluiten en aanpasbaar in het menu
Mistlampen op zelf ingestelde waarde ( felheid) mee laten branden met de dagrijverlichting

Helaas werkt het stoppen van de start-stop systeem niet en andere opties als needle sweep, 5x comfortknipperen, panorama dak regen sluiting niet voor mijn 6C. Wel ga ik nog terug om een vergeten optie (achterlichten meebranden) te activeren. Ben benieuwd of andere 6C eigenaren deze opties wel zijn gelukt....
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C (omgebouwde opel astra)  0.8i 
  • Leuk
Waarderingen: Wicko071
super mooi eindresultaat dankzij TCL. Heb de volgende opties toegevoegd:
[...]
Helaas werkt het stoppen van de start-stop systeem niet en andere opties als needle sweep, 5x comfortknipperen, panorama dak regen sluiting niet voor mijn 6C. Wel ga ik nog terug om een vergeten optie (achterlichten meebranden) te activeren. Ben benieuwd of andere 6C eigenaren deze opties wel zijn gelukt....

5x comfort knipperen is toch gewoon een optie in de standaard BCM? Hoef je niet met VCDS voor aan de slag dacht ik... of is dat alleen aan en uit?
 
Bij mij werkt de Needle sweep wel.

Welke leds heb jij in je mistlampen?
60 watt versie van aliexpress. Wat is de bouwperiode van jouw polo als ik vragen mag? Ik denk dat er variatie zit in de mogelijkheden per bouwperiode. De mijne is trouwens een SE. Ik heb begrepen van TCL dat het niet bij elke polo6C mogelijk zou zijn. Heb jij het start stop systeem ook laten uitschakelingen?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C (omgebouwde opel astra)  0.8i 
Bij mijn 6C kan ik alleen kiezen voor comfort knipperen aan of uit.
Het aantal keren knipperen is niet in te stellen.

Ja via het normale display menu ik ook, maar ik bedoel via de VCDS module. Volgens de mogelijkheden zou dit wel kunnen alleen was het bij mij wel in te stellen alleen pakte mijn polo het niet. Dus bleef het ondanks de veranderde code op 3 x knipperen haken. Zelfde geldt voor het start stop systeem welke zichzelf reset en niet uit te schakelen valt...
 
Volkswagen  Polo 6C (omgebouwde opel astra)  0.8i 
Nogmaals zoals Gertjan zegt dat kan zeker niet alle andere grotere MQB auto's wel net als needle sweep. DE Polo is kwa bedrading en software enz wat minder rijk uitgevoerd waardoor dit soort zaken bijvoorbeeld niet werken
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!