Item pictogram

Huidige VCDS opties Volkswagen Polo 6C

Antera

Tuningcenter Lowering
Sponsor
VCDS Support
1,141
460
118
TCL submitted a new resource:

Huidige VCDS opties Volkswagen Polo 6C - VCDS

Na de nodige testen vandaag op de polo 2015 ( fabia 2015) al een aantal opties mogelijk na 2 uur testen en daarmee helaas tijd te kort de volgende lijst :

  • Stopwatch
  • Needle sweep
  • Achterlichten meelaten branden bij remmen
  • Bijtankhoeveelheid
  • Ch/lh via de mistlampen
  • Ch activeren bij deur open of contact uit
  • Ch via de lichtsensor
  • CH activeren zonder lichtsensor/auto schakelaar
  • Bochtverlichting met knipperlicht en/of sturen
  • Drl met achterlichten zonder Kenteken...

Read more about this resource...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook Comming home nu te activeren zonder lichtsensor

Stopwatch ( alleen bij MFD)
Needle sweep
Bijtankhoeveelheid (alleen bij MFD)
Ch/lh via de mistlampen
Ch activeren bij deur open of contact uit
Ch via de lichtsensor
CH activeren zonder lichtsensor
Bochtverlichting met knipperlicht en/of sturen
Drl met achterlichten zonder Kenteken verlichting
Drl uit bij handrem erop
Drl instelbaar maken in het menu
Drl alleen in auto stand
Drl op de mistlampen
Drl fel bij ch/lh
Us lights
Regen sluiten
Nawissen voor en achterruit
Waarschuwing toon sleutel vergeten uit zetten
Start stop uit schakelen ( zit een maar aan die ik uit kan leggen)
Gordel waarschuwing uit
Hillstart aanpassen
Film kijken tijdens het rijden vrijschakelen
Drl dimmen bij knipperlicht
Drl meeknipperen met knipperlicht
Drl om en om met knipperlicht
Drl fel bij ch/lh
Am functie uit zetten
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: juliandefrel
Sorry maar de meeste tweaks komen van mijn eigen ervaringen met de MQB auto's zoals de Golf 7 , Octavia 3, Seat leon 5F en de Audi A3 8V ( Zo ook die gevonden had maar ik al kende ) waarvoor ik voor deze auto's op dit moment een aanpassingslijst heb met 110 mogelijkheden die ik deels getest heb op de Polo.

No offence voor jouw maar deels is dit mijn brood als bedrijf zijnde ;)
 
Hou het leuk jongens! We zijn hier inderdaad om kennis te delen, maar dit zegt niet dat je verplicht bent om te delen. Wel hebben we veranderd dat je howto's moet toevoegen voor je op de VCDS lijst komt. Dit puur om meer handleidingen naar de site te halen. TCL is afgelopen jaar sponsor geworden en bied onder andere tweaks aan met VCDS. Ik begrijp het wel dat hij ook niet alles wil vrijgeven en dat goed recht heeft hij. Dit neemt niet weg dat TCL al wel een drietal nieuwe handleidingen toegevoegd heeft. Ik vind het eerder vervelend dat mensen vcds diensten aanbieden zonder dat de site hier ooit wat van terug ziet. Ik zit er zelf ook over te denken een kabel aan te schaffen om meer handleidingen voor de site te kunnen schrijven.

Handleidingen van TCL
http://www.mypolo.nl/xenforo/index.php?resources/how-to-polo-6c-vcds-stopwatch-functie.55/
http://www.mypolo.nl/xenforo/index....-6c-vcds-hoeveel-liter-nog-tot-volle-tank.54/
http://www.mypolo.nl/xenforo/index....aan-zonder-kenteken-verlichting-anno-2015.50/

Ontopic! :eek:
 
  • Leuk
Waarderingen: Marco71 en Marvi Jansen
Ik hoor het al weer. Mag ik even benadrukken nogmaals dat ik al 2 jaar met de MQB auto's bezig was ( Voor oa diverse dealers) voordat de Polo uberhaupt al op de markt was. En daarmee al de nodige ervaring heb gekregen die ik op de Polo heb toe kunnen passen. Daarnaast dat ik alle aanpassing voor de Polo 6C niet van dit forum af heb maar zelf al had en ben niet beroerd geweest om een aantal zaken hier te plaatsen.



Deze week wel ontdekt dat de stuurbekrachtiging direkter maken niet meer lukken gaat omdat de login code van de module veranderd is. Zodra ik daar weer meer duidelijkheid in heb is dit weer een mogelijkheid
 
  • Leuk
Waarderingen: Frisbie
image.jpg Goedenavond freakers!

Zojuist terug van een avondje "TCL". Was erg leerzaam en gezellig. Hoop dingen uit kunnen proberen en ook direct toegepast.

Te denken aan;
- US lights bij DRL
- Led kentekenverlichting dimmen
- LED DRL dimmen bij knipperlicht
- Needle sweep etc.....

Zie foto van US lights.

Ik kom zeker nog een keer terug!


Staat super dik. Is het wel Legaal..?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!