HOW-TO 9N Mistlampen aansluiten

In de how to staat boven de koppeling, vandaar dat ik daar zocht. Daar vond ik dus alleen die opening. Maar ik zal nog wel even goed kijken boven het rempedaal.
Oprecht bedankt voor je hulp.
 
Volkswagen  Polo 9n  1.2 
Wat een toestand zeg, geen idee waar die doervoer zit boven de rem of onder rembekrachtiger. Heb samen met nog iemand die er meer verstand van heeft naar gezocht, maar niet kunnen vinden. Ook is het zo dichtgebouwd dat ik er met mijn hand niet tussendoor pas om boven het rempedaal te voelen.

Misschien iemand die mij in de juiste richting kan sturen? Eventueel foto van waar het rubber zit?
IMG_20220612_200433.jpg
 
Volkswagen  Polo 9n  1.2 
Dat vermoeden had ik ook, maar aangezien de pedalen tegen de isolatie is geschroefd, zit er geen beweging in. Ik begrijp werkelijk niet hoe ik daar bij moet komen vanuit de cabine..
 
Volkswagen  Polo 9n  1.2 
Ik heb de foto's niet meer.
Zit achter de isolatie ja,
Maar zonder dat stuk te maken kan je die rubberdop voelen.
En anders neem je een rubber waar al wat door zit.
dat draadje is niet dik.
Heel misschien is het in een 9n net ff anders dan een 9n3.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Polo9n.info (duits)

Een 9n heeft dus waarschijnlijk geen leeg rubber bij de pedalen.



Engels,
en hier zie ik boven zijn plasje water binnen het rubbertje waar het om gaat.
Met het draadje erdoor.



En nog een Duitser waar ik in de tijd veel heb afgekeken.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!