IbifaHo
Bekend lid
Gebruike materiaal: torx 25 & 40
Dop 13 of steeksleutel 13
Iets plat om panelen los te halen
Als eerste begin je met het paneel rond de radio en airco unit uit te halen (zowel manueel als automatisch is het zelfde).
Dan vijs je de 2 torxjes uit (t25)

Onder het schuine gedeelte eronder zitten ook nog 2 t25jes die eruit moeten.

Daarna doe je de pookzak omhoog en zie je weer 2 t25jes zitten.

Daarna trek je voorzichtig het middenstuk naar je toe (je moet er wel wat kracht achter zetten) (foto zie ik nu pas dat ie niet scherp is, maar jullie zien wel wat ik bedoel)

Hierachter zitten weer 2 t25jes.

Links en rechts naast de bekerhouders zitten nog 2 t25jes (in mijn polo zaten deze 2 er, maar in mijn moeder haar polo niet, dus denk dat deze niet in elke polo zitten!)

Daarna haal je achteraan de bekerhouder eruit en draai je het t25je eronder los.

Nu kan je heel de middentunnel naar boven doen. De zijkanten in de voetruimte zitten gewoon vast met velcro dus die moet je gewoon lostrekken.
Nu neem je de voet van de steun en vijs je de 4 vijsjes (torx40) vast (pijltjes op de voet moeten richting vooraan staan!) en kan je de middentunnel weer naar beneden doen.

T25je er terug in

Afdekkapje in de houder schuiven

Hierna neem je de armsteun en die zet je met de moer vast.

Hierna zet je eerst de zijkanten van de arrmsteun vast

Dan zet je de bekerhouder erin en vijs je het vast met een t25je

Daarna is het de middentunnel terug vast maken in de omgekeerde versie van het losmaken.
Mijn schrijfskills zijn niet de beste maar hopelijk hebben jullie hier iets aan! Ook zijn jammer genoeg niet alle foto’s even scherp, was mij te laat opgevallen.
Ook te downloaden in pdf zie bijlage.
Dop 13 of steeksleutel 13
Iets plat om panelen los te halen
Als eerste begin je met het paneel rond de radio en airco unit uit te halen (zowel manueel als automatisch is het zelfde).
Dan vijs je de 2 torxjes uit (t25)

Onder het schuine gedeelte eronder zitten ook nog 2 t25jes die eruit moeten.

Daarna doe je de pookzak omhoog en zie je weer 2 t25jes zitten.

Daarna trek je voorzichtig het middenstuk naar je toe (je moet er wel wat kracht achter zetten) (foto zie ik nu pas dat ie niet scherp is, maar jullie zien wel wat ik bedoel)

Hierachter zitten weer 2 t25jes.

Links en rechts naast de bekerhouders zitten nog 2 t25jes (in mijn polo zaten deze 2 er, maar in mijn moeder haar polo niet, dus denk dat deze niet in elke polo zitten!)

Daarna haal je achteraan de bekerhouder eruit en draai je het t25je eronder los.

Nu kan je heel de middentunnel naar boven doen. De zijkanten in de voetruimte zitten gewoon vast met velcro dus die moet je gewoon lostrekken.
Nu neem je de voet van de steun en vijs je de 4 vijsjes (torx40) vast (pijltjes op de voet moeten richting vooraan staan!) en kan je de middentunnel weer naar beneden doen.

T25je er terug in

Afdekkapje in de houder schuiven

Hierna neem je de armsteun en die zet je met de moer vast.

Hierna zet je eerst de zijkanten van de arrmsteun vast

Dan zet je de bekerhouder erin en vijs je het vast met een t25je

Daarna is het de middentunnel terug vast maken in de omgekeerde versie van het losmaken.
Mijn schrijfskills zijn niet de beste maar hopelijk hebben jullie hier iets aan! Ook zijn jammer genoeg niet alle foto’s even scherp, was mij te laat opgevallen.
Ook te downloaden in pdf zie bijlage.
Bijlagen
Laatst bewerkt door een moderator: