Welkom op MyPolo!

Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.

Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.

[HOW-TO][6R][Interieur] Originele vw armsteun installeren

Discussie in 'Interieur' gestart door IbifaHo, 19 aug 2013.

1. Vincent de Vos

Vincent de Vos New Member

Lid geworden:
    12 feb 2017

29
    2
    3
    thanks dan ga ik deze bestellen. Heeft iemand nog suggesties waar ik een andere armsteun zou kunnen vinden?

Volkswagen POLO 6R 1.2

2. Google AdSense Advertenties

Word om alle Google Adsense reclame te verbergen.
  3. LoneFalcon

LoneFalcon Active Member

Lid geworden:
    25 okt 2014

598
    225
    43
    Bm parts?

Volkswagen Polo 6C GP First Edition 1.2 TSI 90pk @140PK JD Externe Tuning Box

Vincent de Vos vindt dit leuk.
  4. Vincent de Vos

Lid geworden:
    12 feb 2017

29
    2
    3
    thanks heb ondertussen bij een ander bedrijf de armsteun besteld. Heb even rond gekeken op deze site en heb besloten om de achterruiten met privacyglas hier te bestellen ipv ze te laten tinten. scheelt weer in geld

Volkswagen POLO 6R 1.2

5. Vincent de Vos

Lid geworden:
    12 feb 2017

29
    2
    3
    Dankzij deze how to heb ik gisteren een armsteun in gebouwd. Top thanks. Als kleine aanvulling tussen de derde en vierde foto waar je beschrijft dat je het middenstuk naar je toe trekt (met kracht): daar zitten naast je pook nog twee palletjes die de console tegen houden, duw deze omlaag en je schuift hem er makkelijk uit(zonder misschien wat af te breken)

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk

Volkswagen POLO 6R 1.2

IbifaHo vindt dit leuk.
  6. eazy_emco_87

eazy_emco_87 New Member

Lid geworden:
    19 mrt 2017

1
    0
    1
    Waar heb je m besteld als ik vragen mag ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Volkswagen Polo 6R 1.2 TSI 70 PK

7. blackiedoi

blackiedoi New Member

Lid geworden:
    22 aug 2017

28
    5
    3
    Super duidelijk ! dank je wel een vriend van mij heeft nu ook een Armsteun.

Volkswagen polo 1.2

8. stdvwpolo

stdvwpolo New Member

Lid geworden:
    14 aug 2018

12
    2
    1
    Even omhoog gehaald om te bedanken voor de mooie tutorial, ik kwam deze tegen in mijn zoektocht om voor te bereiden om een armsteun te gaan monteren.

Bedankt !

VW Polo 6C 1.0 75 pk bluemotion

IbifaHo vindt dit leuk.
  9. Jur

Jur New Member

Lid geworden:
    14 aug 2018

1
    0
    1
    Ten eerste bedankt voor de goede uitleg! Ik ben zelf al een tijdje op zoek naar een armleuning voor mijn Polo 6R. Over aftermarket varianten is echter weinig te vinden.

Voor de personen die geïnteresseerd zijn in het monteren van een aftermarket variant: op het internet kun je er snel een voor rond de €40. Deze komt overeen met de originele versie maar is iets minder stabiel. De kleuren verschillen ook net iets in tint. Voor prijs is het echter wel de moeite waard. De productfoto komt niet overeen met het geleverde product, zie foto's voor vergelijking. Hoewel in de beschrijving vanaf 2011 staat, is deze gewoon te installeren in Polo's vanaf 2009.

Zeker een aanrader om aan te schaffen indien men geïnteresseerd is in een armleuning

Bijgevoegde bestanden:

Volkswagen Polo 6R 1.2

10. mausie

Premium member

Lid geworden:
    16 dec 2012

603
    303
    63
    Die aftermarket armsteunen zijn echt ruk vind ik persoonlijk,gewoon de originele oem armsteunen zijn het beste;)

VW Polo 6C BM Highline 1.2 TSI 135pk VagTechniek

11. NikiH

NikiH New Member

Lid geworden:
    woensdag

4
    4
    3
    Vanmorgen via Marktplaats een originele armsteun gekocht voor een zeer mooi prijsje. Met dank aan deze handleiding heel voorzichtig binnen een uurtje de armsteun ingebouwd. Dank hiervoor!

Volkswagen POLO 6R 2012 1.2 TSI 105pk

Sal, Franklin Polo6R en IbifaHo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina

XenForo/
  1. Deze site maakt gebruik van cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring te optimaliseren en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie