Honeycomb vs highline grill

Wat denken jullie. Honeycomb grill eropzetten of deze behouden? Uleds komen binnenkort eraan en twijfel wat t mooiste staat samen met de verlichting
a5f2592993b47e963817cd88b50ed3ff.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
Nu ben ik weer aant twijfelen haha [emoji2] maarja is al besteld dus ga t gewoon eens proberen. Als ik 't niks vindt verkoop ik de grill gewoon verder :) ik vindt het mooie deraan dat je 2 chrome lijnen hebt die doorlopen. En dan nog een tdi logo erop. Maaaaar zullen zien haha

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
Ik zit eraan te denken om ook een gtd grill te bestellen en dan de gtd letters eruit te laten.
En de bovenste Chrome strip zwart te maken,zodat alleen de onderste lijn mooi doorloopt in de lampen.
Ik denk dat dat serieus mooi staat met die U leds.
Staat ook mooier met de Honeycomb ondergrill.
 
Volkswagen  Polo  1.2tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!