Voorstellen Hoi! Even voorstellen

Hi, sinds een maandje ben ik lid van het forum. Ik mag sinds eind juni een mooie Volkswagen Polo AW 2020 leasen na wat puzzelen en schakelen met auto's binnen het bedrijf. De Uitvoering van deze mooie bak is:
Polo AW Highline Business R, 1.0 DSG7, Digital Cockpit en Park Assist

Ik ben op dit forum gestoten door het ruime aanbod aan modificaties die mensen aan hun polo's doen en dan voornamelijk met OBDeleven en de kleine modificaties.

Zelf heb ik al het volgende uitgevoerd: Achterklepveren vervangen voor een "automatische" achterklep, Drivers Display thema's veranderd en het vervangen van de achterlappen voor LED staat nog op de planning.
IMG_1275.jpegIMG_1282.jpegIMG_1279.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.0 TSI 95pk DSG 
  • Leuk
Waarderingen: JelleR en Rico1971
Welkom!
Mooie foto's en ook zeker een mooie Polo!
Heb je zelf de modificaties (thema aanpassen en achterklep) uitgevoerd, of ben je bij iemand langs geweest?

Ehm... Als je voor de F1 naar Spa wil... dan heb je de verkeerde datum in je agenda staan! ;)
:cool:
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: ITZbas
Welkom!
Mooie foto's en ook zeker een mooie Polo!
Heb je zelf de modificaties (thema aanpassen en achterklep) uitgevoerd, of ben je bij iemand langs geweest?

Ehm... Als je voor de F1 naar Spa wil... dan heb je de verkeerde datum in je agenda staan! ;)
:cool:
Thanks,
Alle modificaties zelf gedaan. Van het interieur is een wat oudere foto. Dit was voor de Crowdstrike 24H Spa Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.0 TSI 95pk DSG 
Aangezien ik geen speciale topic wil maken voor led achterlampen heb ik deze hier bij geplaatst.
Ik heb al vanuit de fabriek LED achterlampen, echter komen hier de achteruitrij en richtingaanwijzers als halogeen....

Ik heb deze besteld op amazon:
Waar je op moet letten zijn de lampen. Voor richtingaanwijzers heb je nodig: PY21W lampen, voor de witte achterruitrij heb je P21W nodig.

Natuurlijk denkt de polo dat de lampen kapot zijn, deze kan je redelijk eenvoudig omzeilen via OBDeleven via Adoptations.
Wit achteruitrij: Cental Electrics -> adaptations -> Lauchte28RFL C3 -> Load -> Allgemeine LED 12w
Amber R: Cental Electrics -> adaptations -> Leute19BLK -> Load -> Allgemeine LED 12w
Amber L: Cental Electrics -> adaptations ->Leute18BLK -> Load -> Allgemeine LED 12w

Ik zal binnenkort de foto's uploaden van het resultaat.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.0 TSI 95pk DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!