Hoeveel KM rijdt jouw Volkswagen POLO op een volle tank?

550km, rij relatief "rustig" kom haast nooit boven de 3000 toeren?
Korte afstanden van 15km per keer en bijna nooit snelweg.
1.4 16V uit 2005, doe ik iets verkeerd?
Ja, je rijdt alleen korte afstanden Stick Out Tongue Komt je verbruik niet ten goede ;) En juist een keer flink doorjassen op de snelweg wil 't een en ander ook nog wel weer eens wat soepeler en zuiniger laten lopen :)
 
Diesel staat hier nog een tijdje rond de 1€/l :)
en benzine 95 laagste 1,243€ in mijn regio.
Tja, diesel rijden kan ik niet permitteren. (MRB)
De goedkoopste waar ik van heb gehoord is € 1,199. De goedkoopste waarvan ik weet is € 1,205 (DATS24 Beringen)

550km, rij relatief "rustig" kom haast nooit boven de 3000 toeren?
Korte afstanden van 15km per keer en bijna nooit snelweg.
1.4 16V uit 2005, doe ik iets verkeerd?
Hoeveel liter tank jij? Toen ik bij de eerste klik stopte kreeg ik nog geen 40 liter in. Dat gaat ten koste van je actieradius.
Nu heb ik een aantal keer ontlucht en flink door geknepen en krijg ik er 50 liter in. (terwijl je maar een 45 liter tank hebt :confused:)
Meer brandstof is meer actieradius.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Tja, diesel rijden kan ik niet permitteren. (MRB)
De goedkoopste waar ik van heb gehoord is € 1,199. De goedkoopste waarvan ik weet is € 1,205 (DATS24 Beringen)


Hoeveel liter tank jij? Toen ik bij de eerste klik stopte kreeg ik nog geen 40 liter in. Dat gaat ten koste van je actieradius.
Nu heb ik een aantal keer ontlucht en flink door geknepen en krijg ik er 50 liter in. (terwijl je maar een 45 liter tank hebt :confused:)
Meer brandstof is meer actieradius.

Ik dacht dat het altijd 45 liter waarvan 7 liter reserve was? Maar ik tankte deze week net geen 44 liter? Terwijl hij inderdaad bij rond de 40 al afslaat. Maar dan moet ik best lang bij de pomp wachten mocht ik er meer in willen gooien?
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!