Hoeveel kilometer heeft jouw Polo inmiddels gelopen?

Mijn komt uit sept. 2009. Ik had hem al besteld voordat hij in de showroom stond :razz:.

Hij heeft inmiddels 73000km gelopen en wel al wat complicaties gehad:
- Achterwisser stuk (garantie)
- RNS310 maakte kortsluiting dus defect (gelukkig ook garantie)
- Klepje van de armleuning stuk. Vind ik gewoon slordig van een renomeerd merk.
- Climate control werkt niet meer naar behoren (blaast hard en een andere keer doet ie niks). Dit moet nog nagekeken worden.
- Al een keer of 6 blikschade door andere :x werkgebruikers/parkeerders. Alles netjes laten herstellen.

Verder een prima en lekker karretje.
 
11 oktober 2010 en nu al 96000 km helaas al paar keer de auto op moet laten halen de eerste keer egr systeem laten vervangen met 60 duizend en toen de diezelpomp met 65000 km en een tijdje met 80 duizend km weer egr gelijk afdoppen en toen was ik 4 weken terug op vakantie waren bij het huisje aangekomen en toen na de winkel warmte storing waterpomp stuk met 93000 km dus allerd allen!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!