Hoeveel kilometer heeft jouw Polo inmiddels gelopen?

De 6R kwam alweer in juli 2009 voor het eerst op de markt, dus voor een aantal van jullie zit het eerste jaar met dit puike karretje er waarschijnlijk al op :).

Nu vroeg ik me af hoeveel kilometers jullie inmiddels hebben verreden in jullie 6R en of je in de tussentijd al tegen grote (technische) problemen bent aangelopen?

In mijn geval heb ik vandaag 1.646 km aangetikt :mrgreen:, de auto is op 9 januari dit jaar afgeleverd. Tot nu toe nog geen problemen gehad Big Grin.
 
auto is van eind maart en heeft ondertussen 20.000 km erop zitten, heb ondertussen 2 mankementjes gehad namelijk mijn stuur die kraakte maar dit is opgelost na meer dan 5 keer bij de dealer te staan (langste keer was 2 weken) en de rechter voorruit die spontaan open ging en niet meer dicht kreeg met de bestuurdersknopje :lol:, hopelijk blijft het hierbij
 
enzolino zei:
gebruike jullie de auto als boodschappen wagen ofzo Stick Out Tongue...? 7 juli binnen deze week 17.000 gelopen Big Grin geen problemen wel opzoek Big Grin

Nou, als ik mijn kilometerstand even doortrek naar één jaar heb ik er dan bijna 43.000 opzitten en Biker zelfs 57.000 ;) We hebben 'n net pas opgehaald Enzo haha!
 
Deze week is hij net een jaar geworden en ik heb nu 28.756km.
Ik rij wel elke week een goede 500km voor op het werk te geraken.
Tel daar dan mijn km's bij die ik doe in het weekend enzo. :shock:

Dan heb ik de Polo met de meeste km's hier op het forum ?!?
 
@RomeoHotel jij rijd dan elke dag ook ongeveer 120km dat is dan inclusief de terugweg...ik ga ook ongeveer dat aantal Kilometers maken Big Grin
wellicht dat ik over 2 jaar wat dichterbij ga wonen dan worden de km's een stuk minder
 
@KYC, Dat ligt er nogal aan. Voor mijn werk zou ik per dag 160km (retour) rijden. Maar ik ga dus ook wel vaker met die ijzeren, geel/blauwe rakker (gemiddelde snelheid 140km/h) ;). Die rijdt nog zuiniger dan een BM haha...

@the rest?! niemand anders die al meer KM op z'n BM heeft?! :( Lijkt wel of ik de enige ben met een "oudje". Ik was nog al erg trots op mijn nieuwe aanschaf eind november! :) haha....
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!